جام جهانی فوتسال - ازبکستان؛

آرژانتین ۲-۰ کرواسی؛ صعود آبی‌های آلبی‌سلسته به یک‌چهام نهایی

تیم‌ ملی فوتسال آرژانتین با برتری مقابل کرواسی به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی صعود کرد.
کد خبر: ۱۲۶۲۲۲۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸ 27 September 2024
|
1944 بازدید
 
آرژانتین ۲-۰ کرواسی؛ صعود آبی‌های آلبی‌سلسته به یک‌چهام نهایی
به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال از ساعت ۱۸:۳۰ در مجموعه ورزشی هومو آره‌نا در تاشکند تیم‌های ملی آرژانتین و کرواسی به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری آبی‌های آلبی سلسته به پایان رسید تا این تیم هم جواز صعود به مرحله یک چهارم نهای یجام جهانی را کسب کند.
 
آرژانتین ۲-۰ کرواسی؛ صعود آبی‌های آلبی‌سلسته به یک‌چهام نهایی
در این دیدار آلن برندی دقیقه ۲ و ماتیاس روزا دقیقه ۲۴ برای آرژانتین گلزنی کردند تا شاگردان ماتیاس رائول با همان دو گلی که نیمه نخست وارد دروازه کروات‌ها کرده بودند راهی مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی شوند.

تیم ملی آرژانتین که سابقه حضور در ٩ دوره جام جهانی را در کارنامه دارد در جام جهانی ۲۰۱۶ موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. این تیم در جام جهانی بعد در لیتوانی هم قدرتمندانه حضور یافتند و تا دیدار فینال این رقابت‌ها هم پیش رفتند ولی در گام پایانی مقابل پرتغالی‌ها ناکام ماندند و به نایب قهرمانی رصایت دادند اما شاگردان ناتیاس رائول در این دوره رویاهای بزرگی دارند و آمده‌اند تا بار دیگر روی سکوی قهرمانی بایستند.

تیم ملی فوتسال آرژانتین ۹ مهر از ساعت ۱۸:۳۰ در مرحله یک چهارم نهایی در هومو آره‌نا در شهر تاشکند به مصاف قزاقستان خواهد رفت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات