توزیع گوشت ۳۰۰ هزار تومانی جهت تنظیم بازار

رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع ماهانه گوشت منجمد تنظیم بازار به میزان ۶ هزار تن، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۲۸۴۱
|
۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶ 30 September 2024
|
1737 بازدید
|
۵

 به گزارش  تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،منصور پوریان، گفت: بنابرآمار ماهانه ۵ تا ۶ هزارتن گوشت منجمد تنظیم بازار با نرخ کمتر از ۳۰۰ هزارتومان در بازار توزیع می‌شود.

وی اظهار داشت: با توجه به ذخایرگوشت و جمعیت مناسب دام آماده کشتار، بازار از شرایط باثباتی برخوردار است.
 

به گفته او، با توجه به تامین گوشت مورد نیاز پُر مصرف‌ها از اقلام وارداتی فشار بر بازار کاهش یافته است که همین امر موجب شده تا شرایط تولید داخل و داشته هایمان متناسب با تقاضا باشد.

پوریان ادامه داد: بنابر آمار اکنون ۱۷ میلیون راس دام مولد در اختیار دامداران غرب و جنوب غرب کشور است که با توجه به آنکه بخش زیادی از مولد‌ها در این فصل زایش می‌کنند، از این رو پیش بینی می‌شود که زایش فصل پاییز مناسب باشد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام از رشد ۳۰ درصدی جمعیت گوساله خبر داد و گفت: اکنون ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار راس گوساله پروار آماده کشتار است، همچنین جمعیت دام سبک ۷۰ میلیون راس است که ۱۱ تا ۱۲میلیون راس دام سبک آماده کشتار است و از طرفی پیش بینی می‌شود که با زایش‌های پاییز ۸ میلیون راس دیگر بر جمعیت دام افزوده شود.

او قیمت کنونی هر کیلو دام سبک را ۲۵۰ هزار تومان و گوساله ۱۷۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: اکنون قیمت هر کیلو لاشه گوسفندی درب کشتارگاه ۵۵۰ هزار تومان است که با استمرار روند کاهشی قیمت دام پیش‌بینی می‌شود که به نرخ متعادل در بازار دست یابیم.

پوریان از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در بازار خبر داد و گفت: بنابر آمار ماهانه ۵ تا ۶ هزار تن گوشت منجمد تنظیم بازار با نرخ کمتر از ۳۰۰ هزار تومان در بازار توزیع می‌شود.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
کارگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
میشه بفرمایید در شهرستانها از کجا خرید کنیم؟ من که ندیدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
یکی از کارهای خوبی که همه روزه انجام میشود تامین گوشت گرم توسط فروشگاههای شهروند و چندین فروشگاه زنجیره ای دیگر است. انصافا هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم بسیار تازه و خوش طعم است. البته فروشگاه شهروند یک گام جلوتر رفته و سامانه شهرزاد را راه اندازی کرده. کافیست وارد این سامانه بشوید و از بخش تنظیم بازار گوشت مورد نیاز خود را سفارش بدهید. با هزینه پیک بسیار اندک درب منزل تحویل میشود و نیازی هم به صف نیست. اینها کارهای خوبیست در جهت رفاه حال مردم. بسیار ممنونم
پاسخ ها
a
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
این گوشتها رو قبلا تهیه کردم چربی هاشو بگیری همون کیلویی 800 میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
دوست عزیز گوشتهایی که از قصابی بیرون تهیه می کنید هم با چربی وزن میشه و بعد چربیشو برش میزنن
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟