درخشش طارمی و استراتژی موفق اینزاگی

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی به دیدار تیم های فوتبال اینتر و ستاره سرخ بلگراد پرداخت و از مهدی طارمی تمجید کرد.
کد خبر: ۱۲۶۳۲۲۷
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲ 02 October 2024
|
2380 بازدید
|
۲

درخشش طارمی و استراتژی موفق اینزاگی

به گزارش تابناک به نقل از مهر، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینتر در شب پیروزی تیمش مقابل ستاره سرخ بلگراد عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست از ۴ گل به ثمر رسیده توسط تیمش، روی ۳ گل نقش داشته باشد و ۲ پاس گل و یک گل به نام خود در این دیدار به ثبت رساند و جایزه بهترین بازیکن زمین را هم از سوی یوفا (اتحادیه فوتبال اروپا) دریافت کرد.

روزنامه گاتزتادلو اسپورت در رابطه با این بازی نوشت: اینتر در شبی بارانی با خیالی آسوده به استقبال اولین پیروزی خود در لیگ قهرمانان رفت. ضربه استثنایی «چالهان اوغلو» به مانند ضربه‌ای بود که توپ را به گوشه دروازه ستاره سرخ فرستاد و آغازگر یک مسابقه بی‌چون و چرا شد.

نراتزوری‌ها با نتیجه ۴ بر صفر بر صرب‌ها پیروز شدند. حرکت تکنیکی چالهان اوغلو و همچنین دو پاس گل طارمی، مهاجم ایرانی، که نقش کلیدی در مدیریت بازی داشت، شایسته تحسین است. چالهان‌اوغلو با یادآوری روزهای درخشان گذشته‌اش که ضربات ایستگاهی از فواصل دور را گل می‌کرد، این بار از فاصله‌ای کمتر، با ضربه‌ای زیبا توپ را به گوشه دروازه فرستاد و اینتر را به برتری رساند. این پیروزی اینتر را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۴ امتیازی کرد.

تغییرات تیمی اینزاگی جواب داد

این مربی با هفت تغییر بازیکنان جدیدی را به میدان فرستاد. طارمی و آرناتوویچ به‌عنوان زوج خط حمله جدید بازی کردند، در حالی که دامفرایس و کارلوس آگوستو نیز به ترکیب اضافه شدند. نتیجه نشان داد که اینزاگی درست تصمیم گرفته بود. اینتر نمایش منظمی داشت و تنها چند اشتباه کوچک مثل از دست رفتن توپ توسط زیلینسکی و چالهان‌اوغلو به صرب‌ها فرصت شوت‌زنی داد. باقی مسابقه، با وجود بارش شدید باران، به خوبی پیش رفت.

نمایش درخشان طارمی

کلید موفقیت اینتر تهاجم بود. نراتزوری‌ها از همان ابتدا روی جناحین فشار آوردند. پاوارد که به نوعی یک وینگر اضافه شده بود، در کنار زیلینسکی قرار گرفت و طارمی و آرناتوویچ چندین بار به دروازه ستاره سرخ نزدیک شدند. بهترین بازیکن ستاره سرخ، آندریا ماکسیموویچ بود که به تازگی از تیم‌های جوانان به بزرگسالان پیوسته است. اما ستاره اصلی این مسابقه طارمی بود. او دو پاس گل مهم داد؛ یکی برای آرناتوویچ در دقیقه ۵۹ و دیگری برای لائوتارو در دقیقه ۷۱؛ طارمی با پرس قدرتمند خود توپ را از درکوشیچ گرفت و لائوتارو را در حال حرکت به سمت دروازه تغذیه کرد و لائوتارو با یک ضربه ساده گل زد. حدود ۱۰ دقیقه بعد، لائوتارو با سپردن پنالتی به طارمی، لطف او را جبران کرد. طارمی که در کارنامه‌اش تنها ۹ پنالتی از دست‌رفته از ۶۵ پنالتی که زده است، دارد و به‌راحتی گل چهارم را برای اینتر به ثمر رساند. اینتر با این پیروزی ۴ بر صفر، دومین برد مشابه خود در فصل را پس از پیروزی مقابل آتالانتا به دست آورد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
به نظرم موفقیت طارمی نتیجه سخت کوشی اوست
آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
آفرین پسر
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟