رایزنی معاون وزیر خارجه روسیه و کاظم جلالی

معاون وزیر خارجه روسیه و سفیر ایران در مسکو امروز دیدار و پیرامون زمان بندی تماس‌های سیاسی پیش روی دو کشور در سطوح مختلف از جمله در بالاترین سطح رایزنی کردند.
کد خبر: ۱۲۶۴۴۸۰
|
۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰ 08 October 2024
|
403 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛ آن دری رودنکو، معاون وزیر خارجه روسیه امروز سه شنبه با کاظم جلالی، سفیر ایران در مسکو دیدار و رایزنی کرد.

بر اساس اعلام این رسانه، معاون وزیر خارجه روسیه در این دیدار پیرامون برنامه بندی تماس‌های سیاسی پیش روی دو کشور در سطوح مختلف از جمله در بالاترین سطح با کاظم جلالی، سفیر ایران در مسکو گفتگو کرد.

این در حالیست که «یوری اوشاکوف» دستیار رئیس جمهور روسیه دیروز دوشنبه در سخنانی از دیدار رؤسای جمهور ایران و روسیه خبر داده بود.

دستیار رئیس جمهور روسیه در این خصوص گفته بود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور کشورش قرار است روز جمعه با مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در حاشیه مجمعی در کشور ترکمنستان دیدار کند.

اوشاکوف، به خبرنگاران گفت: این نشست هم برای بحث در مورد مسائل دوجانبه و هم پیرامون بحث در مورد اوضاع به شدت متشنج در خاورمیانه (غرب آسیا) اهمیت زیادی دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟