تغییر چهره بازیگر نقش آن شرلی بعد از 39 سال

سریال آنشرلی یک مجموعه تلویزیونی تاریخی-درام است که بر اساس رمان آنه با موهای قرمز ساخته شده، عکسی از بازیگر این سریال را در مطلب زیر برایتان آماده کرده ایم.
کد خبر: ۱۲۶۵۶۸۴
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶ 15 October 2024
|
461 بازدید

تغییر چهره بازیگر نقش آن شرلی بعد از 39 سال

مگان فالوز نقش آن شرلی را در سریال رؤیای سبز به عهده داشته و به واسطه این نقش بین بسیاری از مردم شناخته شده است. مگان زمان بازی در نقش آن شرلی تنها 17 سال داشته و اکنون پس از گذشت 39 سال از پخش سریال رویای سبز این بازیگر مشهور 39 ساله است. 

تغییر چهره بازیگر نقش آن شرلی بعد از 39 سال

بیوگرافی مگان فالوز بازیگر نقش آن شرلی

مگان فالوز بازیگر آمریکایی متولد 14 مارس 1968 است. او در سال 1991 با کریستوفر پورتر ازدواج کرد اما پس از 5 سال از او جدا شد. مگان فالوز دارای دو فرزند یک دختر و یک پسر است.

تغییر چهره بازیگر نقش آن شرلی بعد از 39 سال

داستان آن شرلی

آن در گرین گیبلز که با نام رؤیای سبز شناخته می‌شود، یکی از مینی سریال هایی است که در ایران مورد استقبال قرار گرفت و پرمخاطب شد. این سریال به کارگردانی کوین سالیوان درباره دختر دوازده ساله و موقرمزی به نام آن شرلی است که در سه ماهگی پدر و مادرش را از دست داده و به یتیم‌خانه فرستاده می‌شود و متیو و خواهرش ماریلا او را به عنوان فرزند خوانده می پذیرند. این سریال با محوریت شخصیت جذاب و شیرین آنشرلی، همراه است و نوع رفتار مهربان و دوست داشتنی انشرلی، او را زود به یک کاراکتر محبوب در این مجموعه از دید مخاطب تبدیل می کند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟