وزیرنتانیاهو: زمان برپایی خاورمیانه جدید فرارسیده

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی ادعا کرد، لحظه تاریخی برای تغییر نظم قدرت‌ها در جهان فراهم شده و زمان آن فرا رسیده است که به سوی خاورمیانه‌ای جدید پیش رفت.
کد خبر: ۱۲۶۸۳۳۲
|
۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳ 28 October 2024
|
1887 بازدید

پایگاه خبری عبری زبان آیس نوشت، بتسئلیل اسموتریچ وزیر دارایی شامگاه امشب (یکشنبه شب) در نشستی در مورد خاورمیانه که به ابتکار اوهاد تال عضو کنست برگزار شده، اعلام کرد، در هر چند نسل یک بار فرصت نادری برای تغییر روند تاریخ پیش می‌آید که می‌توان نظم قدرت‌های جهانی را تغییر و آینده را مجددا بازسازی نمود.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم؛ به زعم سموتریچ امروز اسرائیل در یک دو راهی تاریخی ایستاده است، که در دوره پیش رو نیازمند گرفتن تصمیم‌های سرنوشت سازی است که می‌تواند منجر به شکل‌گیری خاورمیانه جدید (و به زعم او) صحی خواهد شد.

اسموتریچ در ادامه ادعاهای خود گفت: محور شرارت از سالیان گذشته شکل گرفته و هم‌اکنون تمام جهان آزاد را تهدید می‌کند، این تهدید صرفا برای اسرائیل نیست بلکه کل جهان غرب نیز در معرض خطر است.

این وزیر صهیونیست در ادامه ادعاهای خود گفت: ما در حال متلاشی کردن حماس هستیم و حزب الله را هم متزلزل کرده و به این هم اکتفا نکرده و از آن بیشتر هم پیش خواهیم رفت.

او همچنین اعلام کرد، هر دولتی که در آمریکا روی کار‌‌ آید موظف است و باید به طور 100 درصد از اسرائیل حمایت کند چون این صرفا جنگ ما علیه ایران نیست بلکه جنگ آمریکا هم محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟