براي اولين بار در آمريكا؛

محكوميت دختر 4 ساله دوچرخه سوار در دادگاه

وكيل "ژوليت " در دادگاه گفت : سن كودك ايجاب نمي كند كه مفهوم خطر را دريابد اما قاضي اين نظريه را نپذيرفت و در دادگاه اعلام كرد وكيل هيچ سندي كه نشان دهد ژوليت مفهوم خطر را نمي فهمد ارائه نكرده است
کد خبر: ۱۲۸۱۷۲
|
۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۰۲:۳۰ 31 October 2010
|
24351 بازدید
دادگاه نيويورك يك كودك 4 ساله دوچرخه سوار را به اتهام تصادف منجر به مرگ با يك زن 87 ساله مجرم شناخت.

به گزارش «تابناک اجتماعی»، "ژوليت بريتمان" متهم است كه هنگام دوچرخه سواري در خيابان هاي منهتن به مقررات راهنمايي و رانندگي دقت نكرده و با تصادف با خانم "كلير ميناج " 87 ساله منجر به مرگ او شده است.

وكيل "ژوليت" در دادگاه گفت : سن كودك ايجاب نمي كند كه مفهوم خطر را دريابد اما قاضي اين نظريه را نپذيرفت و در دادگاه اعلام كرد وكيل هيچ سندي كه نشان دهد ژوليت مفهوم خطر را نمي فهمد ارائه نكرده است.

قاضي اين دادگاه با اشاره به همبازي 6 ساله ژوليت گفت : بايد اين دوست به دوست كوچكتر خود خظرات ناشي از دوچرخه سواري را يادآوري مي كرد تا دوست خود را دچار مشكل نكند.

بي بي سي كه اين خبر را ارسال كرده مي افزايد: در قانون آمريكا براي جرم كودكان بالاي 6 سال ، مجازات هايي درنظر گرفته شده اما تا كنون نتوانسته اند براي جرم كودكان زير 6 سال مقرراتي را وضع كنند و اين موضوع قاضي را سردرگم كرده است بويژه اينكه اين جرم به قتل نيز منجر شده و مقتول نيز يك زن 87 ساله نيويوركي است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟