دیجی‌کالا؛ برندی که دیگر دوست داشتنی نیست

سال ها قبل دیجی کالا به خاطر نوع فعالیت و سبک تازه ای که در عرصه تجارت الکترونیک آورد محبوب ایرانیان بود.
کد خبر: ۱۲۹۸۸۶۶
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۰ 12 April 2025
|
158501 بازدید
|

به گزارش «تابناک» به نقل از نیمروز، با افزایش تعداد مشتریان دیجی کالا، رفته رفته میزان خدمات دهی این سایت کاهش یافت تا جایی که در شرایط فعلی میزان نارضایتی از این سایت فروشگاهی به اوج خود رسیده است.

فروش کالاهای با کیفیت پایین، ناموجود کردن سفارش و موجود شدن آن با قیمت بالاتر، پشتیبانی نامناسب و ضعیف و قیمت بالا و هزینه ارسال نجومی و شگردهای متقلبانه در فروش و ارسال کالا از جمله موارد نارضایتی مشتریان دیجی کالا به شمار می رود.

به نظر می رسد مدیران این سایت خوشنام سالهای دور ضرورت دارد با بازنگری در میزان خدمات و بررسی شکایات و نارضایتی ها نسبت به بهبود شرایط خود اقدام کنند در غیر این صورت رقبای تازه جای آن را خواهند گرفت.

دیجی کالا با افزایش دایره فعالیت هایش در عرصه های گوناگون و با فروشندگان متعدد عملا قادر به ارائه خدمات نیست و خلف وعده و لغو سفارش به دلایل مختلف به روتین خرید از این فروشگاه تبدیل شده است.

اشتراک گذاری
برچسب ها
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۴۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
مشکل وقتی فروشنده کالا خودش هست نیست وقتی است که کالاها رو دیگر فروشنده ها میفروشند البته با این تعداد فروشنده یکم جمع کردن سخت است
پاسخ ها
سامان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
خیلی بد شده
منم ناراضی ام
چندبار شده کالاهایی که میخاستم در لحظه ارسال کردن حذف شده ،زمان ارسال محصول که از 10روز کمتر نیست من فک میکردم مورد من استثنا هست نگو همه این مشکل را دارند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
پیچ خریدم50 تا 49 تا فرستاده و خیلی موارد دیگر....
علی احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
اینا فروشنده رو هم اذیت میکنن سایتشون ایراد داره فروشنده نمیتونه برا خریدار کالا ارسال کنه بعدشم فروشنده رو جریمه میکنن خیلی از فروشنده دارن از دیجی کالا میرن
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
با سلام تمام موارد ذکر شده کاملا صحیح است دیگر دیجی کالای سابق نیست همانطور که میدانید مشتریها سرمایه یک سازمان است که به این سادگی مشتریان ریزش دارد واقعا جای تأسف است
ناشناس
| - |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
دیجی کالا کالایی را که پولش را گرفته به راحتی آب خوردن از لیست خریدتان کممی کند و بعد از چند ساعت و ختی دقیقه می بینم که همان محصول با قیمت بالاتر در سایت به فروش می رسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
دیجی کالا با سر به زمین خورده قیمتهای کاملا دروغ وکذایی با تخفیفهای دروغ که ازقیمت واقعی بیشتره کرایه بسیار بالا و...
مجیداسلامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
جنس را انتخاب و پولش را پرداخت می‌کنی وعمدآ چیز دیگری با قیمت بالاتری میدهند و جوابگوی هم نیستند مثل شیر ظرفشویی که بجایش شیر دستشویی فرستادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
متأسفانه جدیداً خود دیجیکالا هم کالاهای معیوب زیاد ارسال می کنه. قبلاً وقتی از خودش خرید می کردیم خوب بود ولی الان به خودشون هم نمیشه اعتماد کرد.
لیلی
| Germany |
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
تنها به فکر فروش پلاس هستن، حتی با التماس.... اونم با توجه به کنسلی و ناقصی ها ارزش نداره و از ارسال عادی گرون تر در میاد
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
خیلی ساده لوحانه است از کسانی که به خودشان احترام نمی گذارند انتظار داشته باشیم به ما احترام بگذارند.
دانیال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
از ترب خرید کنید. تضمین هم می دهد خیلی بهتز این فروشگاه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
این شرکت برای حفظ اعتبار، لازمه به فیدبک نظرات هم توجه جدی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
مشکل هر کی باشه دیجی کالا نباید می گذاشت بد نام بشه
ساره
|
Indonesia
|
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
دقیقا همینطوره من به عنوان گسی که سالها مشتری دیجی کالا هستم ولی به شدت از خدمات دهی ناراضی ام،بارها خرید من رو کنسل کردن وپول اون رو به حساب کیف پولم واریز کردن حتی برای مبالغ بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
دوستان وقتی لحظه به لحظه قیمت دلار و طلا تغییر کرده و ضعودی است مطمئن باشید فروشندگان از ارسال اجناس خودداری می کنند مشکل از رابط نیست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
سالها مشتری وفادار دی جی بودم ولیییییییی افسسسسسوس.طمع و فریب ونیز خدمات ضعیف .هزینه بالای ارسال،کنسل کردن و موجود کردن با قیمت بالاتر و انواع تخفیف های بی پایه واساس.گرانتر از غروشندگان دیگر و.........
چه میکنه این دیجی کالای امروزی....
سارا
| Germany |
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
تازگی ها یه مدت هم پول رو نگه میدارن تا پس بدن. شگردشونه واقعا جای تاسف داره پشتیبانی هم صفر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
با این حرفا نمیتونی گند دیجی کالا رو جمع کنی
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
سلام من یه میز از دیجی کالا خریدم که خیلی فرق داشت با عکسی که دیده بودم بعد از حدود دو ماه و ۵ بار بدقولی دفعه ششم اومدن با برگردوندش به شرکت و پولمو پس دادند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
بله واقعاً دیجی کالا افتضاح شده من یک ساعت هوشمند سفارش دادم هنوز بعد ۱۰ روز ارسال نشده ر صورتی که اگر از با سلام سفارش می‌دادم دو سه روزه به دستم می‌رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
با سلام از دیجیکالا صد برابر بی در و پیکرتر، سه بار خرید کردم عین سه بارش هم سرم کلاه رفت
آریو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
با سلام هم مثل دیجیکالا مجموعه ای از فروشنده های مختلف است و خودش واسطه حساب میشود . بهترین کار این است که از فروشنده اصلی خربد کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
من دوبار از با سلام خرید کردم.خیلی راضی بودم. یه کفش و یه پنکه خریدم. به علاوه اینکه امکان مکالمه با فروشنده وجود داره و تمام سوالات و شرایط رو میتونی از فروشنده بپرسی.
ناشناس
|
Bulgaria
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
عالی بود ولی از زمانی که سر نوشته روی یک لیوان سهم ازش گرفتن کیفیتش پایین اومده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
حالا ماست مال کنید اما تغییر نگاه شرکت و نحوه توسعه شون اعتبارشون رو زیر سوال برده نه اون لیوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
دوران دیجی کالا تمام شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
بیخودی برای بی کیفیت بودن محصولاتش بهونه نیار دیجی کالا هیچوقت خوب نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
وووااا
اصلا هم اینطور نیست و همچنان دیجی کالا در راس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
در رأس که متأسفانه هنوز هست ولی دیگه احترامی برای مشتری قائل نیستن
امین
| Germany |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
تنها چیزی که در حال حاضر برای فروشش تلاش می‌کنند سرویس اشغال پلاس شونه
خریدار سابق
| Germany |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
مگه وقتی رقیبی نباشه تو راس باشن و البته همزمان تو ته! شرکتی که رنگ کالای گرون قیمتی مثل مک بوک رو هم اشتباه بفرسته دیگه قراره چیکار کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
وقتی مدیران دیجی کالا ثروت باد آورده ای را بدست آوردن دیگه دنبال اصلاح مشکلات نیستن. من قبلاً هر هفته از این سایت خرید داشتم ولی به خاطر خدمات ضعیف و کیفیت پایین محصولات عملا خریدی از این سایت ندارم
پاسخ ها
الناز
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
از نبود رقیب سواستفاده کردن و نمک خوردن و نمکدون شکستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
واقعا همینطوره
با این فرمون پیچ بعدی ته دره ست
پاسخ ها
حمزه
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۴
به پیچ هم رسیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
ترب رقیب سرسختیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۵
این پاسخ رو میزارم به حساب آخرین تلاش های دیجی کالا برای حفظ مشتری‌مداری اما دیگه دیرشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۲۳
كاملا درست است
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

برچسب منتخب
# ترامپ # قیمت طلا # مذاکره ایران و آمریکا # قیمت سکه # سلاح پلاسمایی # سریال پایتخت
الی گشت
آخرین اخبار