اینجانب در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۰ یک دستگاه گوشی از دیجیکالا به شماره سفارش ۲۳۴۹۹۲۴۹۵ دریافت نمودم. چون گوشی هنگ میکرد و سایز نامناسبی داشت همان لحظه مرجوع کردم. پیک دیجیکالا فردا جهت دریافت کالا مراجعه نمود و کالا را به به مرکز پخش دیجیکالای همدان ارجاع دادند و کارشناس همدان طی تماس تلفنی اظهار داشتند، چون پلمب کالا باز شده امکان مرجوعی نیست. پس از اصرار اینجانب گوشی را به گفته خودشان به تهران ارسال کردند و بنده طی حداقل ۶ بار تماس تلفنی با دیجیکالا باز هم همان جمله را دریافت نمودم که پلمب گوشی باز شده است و مجبور شدم جهت احقاق حق خودم دو بار حضورا به دفتر مرکزی دیجیکالا در تهران واقع در خیابان گاندی مراجعه کنم و هر دوبار بدون پذیرش مسِولیت در قبال مشتری قدیمی خود که ۵۱ بسته خرید داشته ام گفتند از هر جایی دوست دارید پیگیری کنید. امروز که ۲۳ آذر میباشد پیک کالا را در شرایطی به اینجانب تحویل دادند که انگار سالهاسات از این کالا استفاده شده است. صفحه گوشی به شدت خش و خش دارد. از شدت ناراحتی همان لحظه با نمایندگی توزیع همدان تماس گرفتم. طبق ادعای ایشان گوشی در همدان با نظارت دوربین بررسی شده است و اگر صدمهای به آن وارد شده قطعا در تهران اتفاق اقتاده است. خواهش بنده از سایت وزین تابناک این است که شکایت اینجانب را به دیجیکالا منتقل نمایند که اگر در پی احقاق حق مشتری نیستید چرا دیگر به گوشی خسارت میزنید. تصویر گوشی جهت اطلاع شما ضمیمه میباشد.