3 بار اعدام، مجازات قاتل بي‌رحم

بعد از اين‌كه دست‌هايم را شستم، متوجه شدم نگين از خواب بيدار شده و مرا ديده است، بنابر اين به او نيز حمله‌ور شده و پس از بستن دست و پاي دختر 9 ساله و آزار و اذيت وي، او را نيز خفه كرده و سرش را بريدم و سپس با سرقت موبايل و مقداري پول و طلا متواري شدم.
کد خبر: ۱۳۵۶۹۵
|
۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۵ 12 December 2010
|
7028 بازدید
جام جم: فردي كه در جنايتي بيرحمانه زن سالخورده و نوه 9ساله او را در ورامين به قتل رسانده بود، روز گذشته پس از محاكمه در شعبه 77 دادگاه كيفري به 3 بار مجازات مرگ محكوم شد.

شامگاه 12 مرداد سال گذشته با فريادهاي زن ميانسالي در يكي از محله‌هاي ورامين، همسايه‌ها سراسيمه از خانه‌هاي خود بيرون آمده و مشاهده كردند، مادر اين زن همراه فرزند 9 ساله‌اش كه مهمان مادر بزرگش بوده، به طرز دلخراشي به قتل رسيده‌اند و عامل يا عاملان جنايت با بريدن سر آنها و سرقت مقاديري پول و طلا متواري شده‌اند.

با گزارش موضوع اين جنايت به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 و حضور ماموران پليس آگاهي و بازپرس ويژه قتل ورامين در محل مشخص شد عامل جنايت ابتدا زن سالخورده را كشته و پس از آزار و اذيت دختر 9 ساله، وي را نيز به طرز دلخراشي به قتل رسانده است.

تحقيقات ويژه

با انتقال جسد به پزشكي قانوني، تحقيق در اين زمينه آغاز شد، اما هيچ سرنخي در ارتباط با اين جنايت به دست نيامد.

چند ماه پس از وقوع اين جنايت، ماموران با رديابي تلفن همراه مقتول، فروشنده آن را به نام شاهين كه در همسايگي مقتولان زندگي مي‌كرد دستگير كردند. متهم پس از دستگيري اعتراف كرد ابتدا نقشه سرقت از خانه همسايه خود را كشيده و روز حادثه پس از قتل زن سالخورده، براي اين‌كه شناسايي نشود، نوه او نگين 9 ساله را نيز به قتل رسانده است. شاهين ـ متهم ـ در بخشي از اعترافات خود گفت: روز حادثه به بهانه اين‌كه كليدم را در خانه جا گذاشته‌ام، از مادربزرگ نگين خواستم از طريق منزل آنها وارد خانه‌ام شوم و زماني كه زن سالخورده جلوتر از من به راه افتاد، او را با چاقو به قتل رسانده و سرش را از بدن جدا كردم.

آزار دختر 9 ساله

قاتل ادامه داد: بعد از اين‌كه دست‌هايم را شستم، متوجه شدم نگين از خواب بيدار شده و مرا ديده است، بنابر اين به او نيز حمله‌ور شده و پس از بستن دست و پاي دختر 9 ساله و آزار و اذيت وي، او را نيز خفه كرده و سرش را بريدم و سپس با سرقت موبايل و مقداري پول و طلا متواري شدم.

با اعترافات تكان‌دهنده متهم، دستور بازسازي صحنه هر دو جنايت صادر و متهم با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.

17 ماه پس از وقوع جنايت و ارسال پرونده به شعبه 77 دادگاه كيفري استان تهران، روز گذشته متهم مقابل قاضي ساعي، رئيس شعبه و 4 مستشار قضايي قرار گرفت كه پس از محاكمه و درخواست قصاص از سوي بستگان 2 مقتول، متهم به اتهام قتل عمدي به 2 بار قصاص و به اتهام تجاوز به نگين 9 ساله به اعدام و به اتهام سرقت همراه با آزار به 10 سال زندان و 74 ضربه شلاق و رد اموال مسروقه محكوم شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟