دستگيري سارق صندوق صدقات با شكايت همسر

با اين شكواييه و پيدا شدن خرده آهن‌ها ماموران با بررسي آنها مطمئن شدند كه اين آهن قراضه‌ها متعلق به صندوق صدقات است به همين خاطر همسر اين زن دستگير و مورد بازجويي قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۴۱۱۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۶ 24 January 2011
|
4456 بازدید
تهران امروز: قيچي آهن بري، دست سارق صندوق صدقات را پيش همسرش رو كرد.

چندي پيش زني به شعبه 3 دادياري اين شعبه آمده و به قاضي گفت: مدتي بود كه به همسرم مشكوك شده بودم. او نيمه‌هاي شب اتومبيل پرايد مرا برداشته و بيرون رفته و پس از چند ساعت به خانه بر مي‌گشت. وقتي از او دراين باره علت خروجش در اين ساعات سوال مي‌كردم جواب روشني نمي‌داد و هر بار حرف متفاوتي مي‌زد.

تا اينكه چند روز قبل وقتي به انباري خانه رفته بودم يك قيچي آهن بري و مقداري خرده‌آهن ديدم كه روي زمين افتاده بود.

با مشاهده اين آهن قراضه‌ها به شدت به قضيه مشكوك شده و وقتي شوهرم به خانه برگشت از او درباره اين خرت و پرت‌ها سوال كردم كه او يك‌مرتبه عصباني شد و حرفي زد كه خيلي جا خوردم: بله، شب‌ها مي‌روم و صندوق صدقات را مي‌دزدم، خيالت راحت شد.

من كه خودرو به نامم بود و مي‌دانستم او با اين كارش هم مرا و هم خودش را به دردسر مي‌اندازد تصميم گرفتم از وي به خاطر اين كارش شكايت كنم.

با اين شكواييه و پيدا شدن خرده آهن‌ها ماموران با بررسي آنها مطمئن شدند كه اين آهن قراضه‌ها متعلق به صندوق صدقات است به همين خاطر همسر اين زن دستگير و مورد بازجويي قرار گرفت.

اين مرد ضمن اقرار به پنج فقره سرقت صندوق صدقات مدعي شد اين اقدامات را با همدستي دو نفر از دوستان خود انجام داده است: « نيمه‌هاي شب در يافت‌آباد چرخ زده و پس از پيدا كردن صندوق صدقات و بررسي دور و اطراف، با قيچي آهن بر آنها را از جا كنده و داخل ماشين مي‌گذاشتيم. سپس خود را به مكاني دنج رسانده و با قيچي به جان آن افتاده و پول‌هاي داخلش را بين خود تقسيم كرده و به جيب مي‌زديم.»

با اين اعترافات حكم بازداشت دو همدست متهم نيز صادر ولي تلاش براي دستگيري اين افراد تاكنون به جايي نرسيده است.

گفتني است مسئول پرونده احتمال مي‌دهد تعداد صندوق صدقاتي كه اين متهمين ربوده‌اند بيشتر از پنج فقره باشد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟