قتل با انگيزه سرقت دلار

در بررسي صحنه جرم مشخص شد قتل با انگيزه سرقت رخ داده است و ۲ هموطن مرد کشته شده که با او در ساختمان نيمه کاره مي خوابيدند تنها مظنونان پرونده هستند.
کد خبر: ۱۴۴۴۳۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۵ 26 January 2011
|
2898 بازدید
خراسان: تحقيقات جنايي براي دستگيري ۲کارگر افغاني که هموطن خود را به قتل رسانده اند در دستور کارآگاهان جنايي تهران قرار گرفت.

صبح ديروز ماموران کلانتري ۱۲۶ تهران پارس در پي تماس با بازپرس کشيک قتل تهران از کشف جسد يک مرد افغاني خبر دادند.

پس از آن شاهنگيان بازپرس دوم دادسراي جنايي تهران دستور حضور ماموران اداره دهم پليس آگاهي تهران و کارشناسان صحنه جرم را صادر کرد. کارآگاهان پس از حضور در محل کشف جسد با پيکر خون آلود يک مرد ۳۰ساله روبه رو شدند که هنوز مدت زيادي از قتل او نگذشته بود.

در بررسي صحنه جرم مشخص شد قتل با انگيزه سرقت رخ داده است و ۲ هموطن مرد کشته شده که با او در ساختمان نيمه کاره مي خوابيدند تنها مظنونان پرونده هستند. هم چنين مشخص شد يکي از کارگران که صبح براي شروع کارش به ساختمان نيمه کاره رفته بود اولين نفري بود که جسد را ديده و پليس را در جريان قرار داده است. به گفته مالک ساختمان، مقتول و ۲مظنون که تحت تعقيب قرار دارند از مدتي قبل در آن ساختمان مشغول به کار شده بودند و شب ها نيز همان جا مي خوابيدند.

با به دست آمدن اين نتايج و تکميل تحقيقات مقدماتي با نمونه برداري از محل، جسد به پزشکي قانوني انتقال يافت و پرونده نيز در اختيار کارآگاهان اداره ويژه قتل پليس آگاهي تهران قرار گرفت.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟