دزد زنداني راز جنايتي در سينه داشت

فريدون از 2 ماه قبل از حادثه به‌رغم دريافت اموال مسروقه هيچ پولي به محمد نپرداخته بود. سر همين موضوع نيز اختلاف داشتند. روز حادثه هم قصد داشت او را تنبيه كند كه داخل خودرو با كارد به جانش افتاد. وقتي هم متوجه شديم فريدون مرده، جسدش را داخل صندوق عقب گذاشته و فرار كرديم.
کد خبر: ۱۴۵۱۱۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳ 30 January 2011
|
5199 بازدید
ایران: اسرار قتل پسر جوان كه جسدش يك سال قبل در صندوق عقب خودرويي كشف شده بود، در قلب دزد لوازم خودرو مي‌تپيد.

اوايل اسفند 88 مأموران كلانتري 173 امين‌آباد جسد خونين پسر 19 ساله‌اي به نام فريدون را در صندوق عقب يك خودروي پژو 405 رها شده مقابل پمپ بنزين شهرري كشف كردند.

مسعود – مالك 24 ساله خودرو – در بازجويي‌ها گفت: عصر ديروز دوستم فريدون براي چند ساعت خودرويم را امانت گرفت اما ديگر خبري از او ندارم.

بدين ترتيب پرونده جنايت مرموز با دستور بازپرس «دانشور» از شعبه هفتم دادسراي شهرري در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. با شروع تحقيقات مشخص شد فريدون چند ساعت قبل از قتل با زن جواني به نام فريبا – 20 ساله – تماس داشته است.

زن جوان پس از شناسايي و دستگيري گفت: روز حادثه پسر شروري به نام محمد كه از اشرار معروف منطقه علي‌آباد است مرا با تهديد چاقو سوار خودرويش كرد و در حالي كه شماره تلفن فريدون را گرفته بود از من خواست با او قرار ملاقات بگذارم. من هم از ترس پذيرفتم. ساعتي بعد نيز فريدون با يك خودروي پژو 405 به محل قرار آمد اما محمد و چهار تن از دوستانش با او درگير شده و سوار بر همان خودرو از آنجا رفتند و خبر ديگري از آنها ندارم.

بدين ترتيب كارآگاهان با رديابي‌هاي تخصصي مخفيگاه محمد را شناسايي كردند اما او پس از قتل متواري شده بود. با اين حال تجسس‌هاي سايه به سايه ادامه يافت تا اينكه مشخص شد متهم تحت تعقيب به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو زنداني است. «محمد» پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهي منكر قتل فريدون شد و پسري به نام مرتضي را عامل اصلي قتل معرفي كرد.

بنابراين رديابي‌ها براي شناسايي مرتضي و سه همدست ديگرش ادامه يافت تا اينكه كارآگاهان دريافتند مرتضي كه از اراذل و اوباش و اشرار منطقه است به اتهام خريد و فروش كراك در زندان ورامين است.

پس از انتقال متهم به اداره دهم پليس آگاهي وي منكر ارتكاب قتل شد و گفت: محمد و فريدون اختلاف مالي داشتند. محمد سركرده باند سرقت لوازم داخل خودرو بود كه اموال مسروقه را براي فروش به فريدون مي‌داد. اما فريدون از 2 ماه قبل از حادثه به‌رغم دريافت اموال مسروقه هيچ پولي به محمد نپرداخته بود. سر همين موضوع نيز اختلاف داشتند. روز حادثه هم قصد داشت او را تنبيه كند كه داخل خودرو با كارد به جانش افتاد. وقتي هم متوجه شديم فريدون مرده، جسدش را داخل صندوق عقب گذاشته و فرار كرديم.

رضا، تقي و مجيد نيز پس از دستگيري اعتراف كردند محمد قاتل فريدون بوده است.

سرهنگ عباسعلي محمديان – رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ – با اعلام اين خبر گفت: محمد كه از مجرمان سابقه‌دار است ضمن اعتراف به قتل به بيش از 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تهران، قم و شهرهاي شمالي كشور نيز اعتراف كرده است. در حال حاضر هر پنج متهم پرونده بازداشت هستند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟