زيبايي بيني به قيمت نفس نكشيدن

ه‌رغم اينكه ميليون‌ها تومان ديگر نيز هزينه كردم متأسفانه هيچ يك از پزشكان موفق به درمانم نشده و اعلام كردند به خاطر عوارض جراحي سيستم تنفسي‌ام با مشكلات جدي مواجه شده است. حالا هم بدون دستگاه اكسيژن قادر به تنفس نيستم و از پزشك معالجم شكايت دارم!
کد خبر: ۱۴۷۸۰۷
|
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶ 13 February 2011
|
5194 بازدید
ایران: دختر جوان كه براي زيبايي، بيني خود را به تيغ جراحان سپرده بود هيچ‌گاه تصور نمي‌كرد پس از عمل فقط مي‌تواند با دستگاه نفس بكشد.

الهام 26 ساله چندي قبل در حالي كه به كپسول اكسيژن وصل بود و به سختي نفس مي‌كشيد به دادسراي جرايم پزشكي و دارويي تهران رفت و از پزشك جراح شكايت كرد.

وي به داديار پرونده گفت: حدود يك سال و نيم قبل براي جراحي زيبايي بيني به مطب يك پزشك متخصص زيبايي در شمال تهران رفتم. او هم پس از تعريف‌هاي فراوان از جراحي‌هاي موفقش به من وعده داد پس از عمل جراحي زيبايي‌ام دو چندان خواهد شد. بدين ترتيب پس از انجام آزمايش‌هاي لازم و تعيين وقت قبلي در كلينيك‌اش تحت عمل جراحي قرار گرفتم اما متأسفانه پس از عمل دچار مشكل تنفسي شدم. به طوري كه موقع خواب احساس خفگي مي‌كردم به همين خاطر چندين بار به پزشكم مراجعه كردم. اما او مدعي بود اين مشكلات از عوارض طبيعي بعد از جراحي است و بزودي حالم خوب مي‌شود. بنابراين چند روزي با مشكلات فراوان سپري كردم اما يك شب به دليل وخامت حالم راهي بيمارستان شدم. اما به‌رغم اينكه ميليون‌ها تومان ديگر نيز هزينه كردم متأسفانه هيچ يك از پزشكان موفق به درمانم نشده و اعلام كردند به خاطر عوارض جراحي سيستم تنفسي‌ام با مشكلات جدي مواجه شده است. حالا هم بدون دستگاه اكسيژن قادر به تنفس نيستم و از پزشك معالجم شكايت دارم!

بدين ترتيب با دستور داديار پرونده كارشناسان كميسيون تخصصي پزشكي قانوني به بررسي پرونده باليني دختر بيمار پرداخته و دريافتند 80 درصد مخاط تنفسي شاكي به خاطر عوارض جراحي از بين رفته است. به همين خاطر پزشك جراح را به ميزان 20 درصد مقصر شناختند.

با اعلام نظريه كارشناسي پرونده با صدور كيفرخواست به شعبه 1043 دادگاه عمومي – جزايي تهران ارجاع شد. قاضي افراسياب نيز پس از بررسي‌هاي لازم و پايان جلسه محاكمه سرانجام پزشك متخلف را به ميزان 20 درصد ديه يك زن مسلمان محكوم كرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟