دستگيري كارشناس ژوليده روانشناسي باليني

داستان دستگيري اين دختر 28 ساله با شكايت يك زن و مرد آغاز شد. اين زوج به ايستگاه سيار پليس آمده و خبر از رفت و آمد دختري جوان با لباسهايي آشفته و بسيار نامرتب دادند. آنها به پليس گفتند اين دختر كه احتمالا متكدي است با تردد در محله ما حالت ناخوشايندي به‌وجود آورده است.
کد خبر: ۱۴۹۰۱۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۲ 19 February 2011
|
3921 بازدید
تهران امروز: دختر جواني كه به خاطر ظاهر ژوليده خود با ظن تكدي‌گري بازداشت شد يك روانشناس باليني از كار درآمد كه هنوز مشخص نيست چرا خود را به اين شكل و شمايل درآورده بوده است.

داستان دستگيري اين دختر 28 ساله با شكايت يك زن و مرد آغاز شد. اين زوج به ايستگاه سيار پليس آمده و خبر از رفت و آمد دختري جوان با لباسهايي آشفته و بسيار نامرتب دادند. آنها به پليس گفتند اين دختر كه احتمالا متكدي است با تردد در محله ما حالت ناخوشايندي به‌وجود آورده است.

كشف طلا از جيب دختر بازداشت شده

ماموران هم دست به كار شده و با پيگيري موضوع اين دختر را بازداشت كردند. آنها در بازجويي از دختر جوان كه شادي نام داشت مقدار زيادي طلا به ارزش تقريبي سه‌ميليون تومان پيدا كردند كه باعث تمديد مدت بازداشت وي شد.

شادي در پاسخ به سوال ماموران درباره جواهرات پيدا شده گفت: اين طلاها مال مغازه پدرم است. پدر من مرد ثروتمندي است و طلافروشي دارد و من هم با اجازه او اين طلاها را از مغازه‌اش برداشته ام.

اما دقايقي بعد در حالي كه ماموران مشغول تماس گرفتن با پدر اين دختر براي روشن شدن واقعيت بودند شادي ادعاي ديگري را مطرح كرد: مدتي است با خانواده خود اختلاف پيدا كرده بودم. آنها مشكلات مرا درك نمي‌كردند و من از اين نحوه زندگي به ستوه آمده بودم. براي همين تصميم به فرار از خانه گرفتم و سه‌روز قبل نقشه خود را عملي ساختم. اما چون براي تامين هزينه زندگي ام احتياج به پول داشتم سراغ صندوقچه جواهرات مادرم رفتم و هر چه طلا و جواهر داخل آن بود را برداشته و در يك كيف گذاشته و گريختم.

توضيحات پدر متهم

در اين بين آنچه كه ماموران را متعجب مي‌ساخت نوع حرف زدن دختر بازداشتي بود كه بسيار لفظ قلم صحبت مي‌كرد و نشان از سر و كار داشتن ماموران با يك فرد تحصيلكرده داشت اما دختر جوان تحصيلات خود را ديپلم اعلام كرد و گفت هيچ وقت موفق به ورود به دانشگاه نشده است. ساعتي بعد با سر رسيدن پدر شادي، داستان شكل ديگري به خود گرفت چرا كه مرد ميانسال به ماموران گفت: من طلا فروشم و مدتي پيش هم ناپديد شدن مقداري از جواهرات مغازه ام را به مقامات انتظامي گزارش داده بودم.

از دو روز پيش هم شادي به يكباره ناپديد شده و من و همسرم در به در دنبال وي مي‌گشتيم.حالا هم كه اين طلاها پيش شادي پيدا شده است.

قرار بازداشت براي روانشناس باليني

اين مرد نتوانست دليل و مدرك معتبري براي اين ادعاي خود ارائه دهد و تحقيقات از مادر شادي هم نشان داد كه ادعاي اين دختر در رابطه با تعلق جواهرات به مادرش هم واقعيت نداشته است.

ادامه تحقيقات نكته جالبي را هم براي پليس روشن كرد و آن اينكه شادي فارغ التحصيل كارشناسي رشته روانشناسي باليني است.

در پايان هم بازپرس پرونده توضيحات متهم و اطرافيان وي را ناكافي دانست و به دليل نداشتن شاكي خصوصي و با توجه به احتمال سرقت، از جنبه عمومي جرم براي متهم كيفرخواست صادر و متهم با قرار مناسب راهي زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟