دالتون‌های سارق دستگیر شدند

این باند تاکنون به هفت فقره سرقت از انبار‌ها و کارگاه‌های سطح شهر اقرار کردندو در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۴۹۶۱۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۸ 22 February 2011
|
2481 بازدید
آرمان: ماموران اداره مبارزه با سرقت‌های به عنف پلیس آگاهی استان اصفهان اعضای باند خانوادگی سارقان کارگاه و انبار‌ها را شناسایی و دستگیر کردند. حسین حسین‌زاده رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف کارگاه و انبار توسط چند نفر با صورت پوشیده و با تهدید سلاح سرد،

با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت‌های به عنف این پلیس قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات لازم و به‌کارگیری شیوه‌های خاص علمی و شنیدن اظهارات مالباختگان و نگهبانان به این نتیجه رسیدند که همه سرقت‌ها توسط اعضای یک باند صورت گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: با به‌کارگیری اقدامات ویژه پلیسی و تعقیب و مراقبت‌های محسوس و نامحسوس یکی از سارقان به هویت محمد ـ م ۲۰ساله شناسایی و طی عملیاتی در مخفیگاه خود دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: در تحقیقات اولیه از متهم وی به انجام سرقت‌ها با همکاری برادر و دو دایی خود اقرار کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه برادر وی به نام حمید _ م و دو دایی وی به نام‌های ابراهیم و اسماعیل _ ص طی یک عملیات ویژه پلیسی دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: این باند تاکنون به هفت فقره سرقت از انبار‌ها و کارگاه‌های سطح شهر اقرار کردندو در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری اموال مسروقه نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسین‌زاده در پایان با بیان اینکه مته‌مان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده‌اند، خاطر نشان کرد: چنانچه شهروندانی مورد سرقت‌های مشابهی توسط این باند قرار گرفته‌اند می‌توانند جهت رسیدگی به دادخواستشان به اداره مبارزه با سرقت‌های به عنف پلیس آگاهی اصفهان واقع در خیابان قائمیه مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟