100 كشته در ساختمان مرگ

در حالي كه تعدادقربانیان زلزله نیوزیلند به 75نفر رسیده گمان مي رود كه بيش از 100 نفر كه در زمان وقوع زلزله در يك ساختمان اداري در كرايست چرچ حضور داشته اند كشته شده باشند.
کد خبر: ۱۵۰۱۱۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۳ 24 February 2011
|
4033 بازدید
تهران امروز: در حالي كه تعدادقربانیان زلزله نیوزیلند به 75نفر رسیده گمان مي رود كه بيش از 100 نفر كه در زمان وقوع زلزله در يك ساختمان اداري در كرايست چرچ حضور داشته اند كشته شده باشند.

اين ساختمان مربوط به يك مركز تلويزيوني بوده و به شدت آسيب ديده و امدادگران مي گويند به احتمال زياد هيچ يك از افراد حاضر در اين ساختمان زنده از زير آوار بيرون نخواهند آمد.

منابع از مفقود شدن بیش از 300نفر نفر در اين زلزله 6.3 ريشتري خبر داده اند که عملیات نجات همچنان ادامه دارد. این در حالی است که مردم زیر آوار مانده با ارسال پیامک به مرکز پلیس و یا دوستان سعی می کنند موقعیت خود را گزارش داده تا نیروهای امداد بتوانند با ردیابی آنها را از زیر ده ها تن سنگ و آجر نجات دهند.

در اين ميان پلیس از دستگیری شش نفر که از موقعیت موجود سوء استفاده کرده و از منازل ویران شده سرقت می کردند خبر داد و به سوء استفاده کنندگان هشدار داد که به شدت با آنها برخورد خواهد شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟