دكتر قلابي مردم را سركار مي‌گذاشت

بامعرفي خود به عنوان دارنده مدرك دكتراي علوم سياسي، كانديداي مجلس و رئيس اتاق فكر و... با دريافت وجوه نقد به افراد جوياي كار قول كار دولتي مي‌دادم و با اين شيوه و شگرد از 27 نفر كلاهبردراي كرده‌ام.
کد خبر: ۱۵۷۹۴۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۵ 12 April 2011
|
4046 بازدید
جام جم: فردي كه با استفاده از عنوان جعلي از مردم كلاهبرداري مي‌كرد، توسط كارآگاهان پليس آگاهي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، سرهنگ عظيمي، رئيس پليس آگاهي استان مازندران در توضيح اين پرونده گفت: رسيدگي به پرونده جاعل حرفه‌اي كه از چند نفر كلاهبرداري كرده بود توسط كارآگاهان پليس آگاهي آغاز و در تحقيق از مالباختگان معلوم شد شخصي كه خود را دكتر و عضو هيات علمي و فردي با نفوذ در نهادهاي دولتي معرفي كرده است، با اخذ مبالغي از افراد جوياي كار و وعده استخدام در ادارات و نهادهاي دولتي متواري شده است.

به گفته رئيس پليس آگاهي استان مازندران با همكاري شاكيان، چهره‌نگاري صورت گرفته وچهره فرضي متهم ترسيم و با استفاده از منابع اطلاعاتي محل اختفاي وي شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و به پليس آگاهي انتقال يافت و تعداد زيادي مدارك تحصيلي و هويتي جويندگان كار كشف و ضبط شد.

عظيمي افزود: در بازجويي‌ها متهم به نام واقعي (محمد) ديپلمه كه قصد انكار هرگونه اعمال غيرقانوني را داشت، پس از مواجهه حضوري با شاكيان، چاره‌اي جز اعتراف نداشت و گفت: بامعرفي خود به عنوان دارنده مدرك دكتراي علوم سياسي، كانديداي مجلس و رئيس اتاق فكر و... با دريافت وجوه نقد به افراد جوياي كار قول كار دولتي مي‌دادم و با اين شيوه و شگرد از 27 نفر كلاهبردراي كرده‌ام.

در نهايت با اعترافات متهم، پرونده تكميل و با صدور قرارقانوني وي روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟