3 كارگر ساختماني قرباني انتقام كور

کد خبر: ۱۵۹۵۱۶
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹ 19 April 2011
|
3342 بازدید
پرونده جنايت هولناك شيراز كه سه كارگر ساختماني در آن قرباني انتقام كوري شده بودند با كشف سرنخي از عاملان جنايت وارد مرحله تازه‌يي شد.
 
صبح روز نوزدهم فروردين كارگران ساختمان نيمه كاره‌يي در شيراز هنگامي كه به محل كار خود مراجعه كردند متوجه غيبت 3كارگر و نگهبان ساختمان شدند.
 
پس از اينكه كارگران به موضوع مشكوك مي‌شوند به جست‌وجوي ساختمان مي‌پردازند تا اينكه در اتاق نگهباني با پيكر غرق در خون عبدالمجيد، وحيد و رضا كه با ضربات چاقو به طرز هولناكي به قتل رسيده بودند.
با اطلاع موضوع به پليس بلافاصله تيم ويژه‌يي از كارآگاهان پليس آگاهي به سرپرستي سرهنگ سيروس حيدري رييس پليس آگاهي به همراه بازپرس ويژه قتل در محل حادثه حاضر شدند.در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد، جنايت نيمه شب چهارشنبه رخ داده است و عاملان جنايت براحتي وارد ساختمان شدند.
 
اين در حالي است كه هيچ سرقتي از محل صورت نگرفته است و به همين دليل كارآگاهان احتمال دادند براساس نوع جنايت مقتولان قرباني انتقامي كور شدند. ماموران در تحقيقات از بستگان سه كارگر متوجه شدند آنها از چندي قبل با گروهي ناشناس دچار اختلافات شديد شده و چندين بار در جلوي ساختمان با يكديگر درگيري لفظي پيدا كرده بودند.
 
با كشف اين سرنج كارآگاهان احتمال دادند قتل توسط اعضاي اين گروه رخ داده باشد، به همين دليل اكيپ ويژه‌يي تحقيقات خود را براي افشاي هويت و دستگيري عاملان اين حادثه آغاز كردند.
 
آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان را در تابناک اجتماعیبخوانید.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟