زايمان پردردسر زن جوان در خانه متروكه

اين زن كه در محل تجمع معتادان زندگي مي‌كرده در سخناني ضد و نقيض علت زايمان خود در پشت‌بام توجيه كرده و به امدادگران گفته است؛ همسرش هنگامي كه متوجه شده نوزاد در حال به دنيا آمدن است، براي خريد لباس نوزاد از اين خانه رفته و ديگر بازنگشته است.
کد خبر: ۱۶۰۲۹۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۳ 23 April 2011
|
7421 بازدید
ملت ما: امدادگران اورژانس با همكاري آتش‌نشانان مشهد در عملياتي چند ساعته زن جواني را كه در شرايط نامناسب در حال زايمان بود، نجات دادند.

دكتر وفايي‌نژاد، رييس اورژانس خراسان رضوي در اين باره گفت: ساعت 12 روز پنجشنبه امدادگران اورژانس مشهد از طريق تماس مشكوك فردي در جريان زايمان زني در شرايط نامناسب قرار گرفتند و امدادگران زن اورژانس زنان و زايمان به محل اعزام شدند. وفايي نژاد افزود: امدادگران با حضور در خانه‌يي متروك دريافتند محل زايمان اين زن جوان مكاني براي تجمع معتادان بي‌خانمان است كه زني جوان در پشت‌بام آن در حال زايمان است.

وفايي‌نژاد با بيان اينكه امدادگران در شرايط سخت بر بالين اين زن حاضر شدند، گفت: در حالي امدادگران بر بالين اين زن حاضر شدند كه وي در حال زايمان بود. وي گفت: امدادگران به كمك اين زن شتافته و توانستند نوزاد پسر اين زن را در شرايطي سخت و در حضور معتادان مرد به دنيا بياورند.

رييس اورژانس خراسان رضوي افزود: در حالي كه به نظر مي‌آمد با به دنيا آمدن كودك مشكل حل شده است اما امدادگران در آن شرايط نامناسب نتوانستند زايمان را كامل انجام دهند و به ناچار از ماموران آتش‌نشاني براي انتقال اين زن كمك خواستند.

وي با بيان اينكه آتش‌نشانان با انجام عملياتي ويژه اين زن را از پشت‌بام اين خانه متروكه به پشت‌بام همسايه كناري منتقل كردند، گفت: آتش‌نشانان اين زن را از پشت‌بام به حياط منتقل و به امدادگران اورژانس تحويل داده‌اند.

به گفته وي اين زن كه در محل تجمع معتادان زندگي مي‌كرده در سخناني ضد و نقيض علت زايمان خود در پشت‌بام توجيه كرده و به امدادگران گفته است؛ همسرش هنگامي كه متوجه شده نوزاد در حال به دنيا آمدن است، براي خريد لباس نوزاد از اين خانه رفته و ديگر بازنگشته است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟