قتل دزد مسلح به دست مرد بقال

در این هنگام یکی از دزدان که چاقو با خود حمل می‌کرد ضرباتی را به صاحب مغازه وارد و وی را بشدت مجروح کرده است. همچنین صاحب مغازه در یک لحظه چاقو را از دست دزد مسلح خارج کرده و با همان چاقو چند ضربه به وی وارد می‌کند.
کد خبر: ۱۶۱۳۰۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳ 27 April 2011
|
4786 بازدید
وطن امروز: صاحب سوپرمارکتی که در جریان سرقت مسلحانه مجروح شده بود با ضربات چاقو دزد را از پای درآورد.

ساعت 23:50 چهارم اردیبهشت ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر در جریان سرقت مسلحانه در یکی از سوپرمارکت‌ها قرار گرفتند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد، ساعتی قبل 3 موتورسوار که اسلحه و چاقو همراه داشتند وارد سوپرمارکت شده و با تهدید صاحب مغازه و پسرش مقادیر زیادی پول را سرقت کرده‌اند.

همچنین هنگامی که سارقان قصد داشتند موبایل و ساعت مالباختگان را سرقت کنند صاحب مغازه و پسر 18ساله‌اش در برابر خواست آنها مقاومت کرده و با آنها درگیر می‌شوند. در این هنگام یکی از دزدان که چاقو با خود حمل می‌کرد ضرباتی را به صاحب مغازه وارد و وی را بشدت مجروح کرده است. همچنین صاحب مغازه در یک لحظه چاقو را از دست دزد مسلح خارج کرده و با همان چاقو چند ضربه به وی وارد می‌کند. یکی دیگر از دزدان که با این صحنه مواجه می‌شود پس از مجروح کردن پسر صاحب مغازه از محل متواری می‌شود.

سرهنگ محسن عطار، رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر گفت: پس از انتقال سارق و صاحب سوپر مارکت به بیمارستان هر دو جان خود را به علت شدت جراحات از دست دادند. با مرگ این 2نفر ماموران پلیس آگاهی ایرانشهر شامگاه دیروز با تلاش فراوان موفق شدند سارق دوم را شناسایی و دستگیر کنند.

«حمید» در جریان بازجویی‌ها به سرقت و قتل صاحب سوپرمارکت توسط همدستش اعتراف کرد. متهم با صدور قرار قانونی برای تحقیقات تکمیلی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟