اعتمادی که 180 ميليون آب خورد!

يكي از مشتريان بانك به نام ابوالفضل 29 ساله با جلب اعتماد تحويلدار بانك در تماس تلفني از وي خواسته مبلغ 188 ميليون تومان وجه نقد را به صورت علي‌الحساب به حساب دو نفر واريز كند كه پس از آن متهم اقدام به برداشت وجه كرده و متواري مي‌شود.
کد خبر: ۱۶۶۱۴۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹ 22 May 2011
|
7452 بازدید
جام جم: مشتري يكي از بانك‌هاي شهرستان بابل مازندران، با جلب اعتماد تحويلدار بانك 180 ميليون تومان از بانك كلاهبرداري كرد.

 ماموران آگاهي شهرستان بابل، در پي مراجعه نماينده حقوقي يكي از بانك‌ها مبني بر كلاهبرداري 180 ميليون توماني از اين بانك سريعا وارد عمل شده و اقدامات اطلاعاتي و پليس را آغاز كردند.

شاكي به پليس گفت: يكي از مشتريان بانك به نام ابوالفضل 29 ساله با جلب اعتماد تحويلدار بانك در تماس تلفني از وي خواسته مبلغ 188 ميليون تومان وجه نقد را به صورت علي‌الحساب به حساب دو نفر واريز كند كه پس از آن متهم اقدام به برداشت وجه كرده و متواري مي‌شود.

بر پايه اين گزارش، ماموران با شناسايي اين فرد در يك اقدام سريع و غافلگيرانه ضمن توقيف خودروي وي او را دستگير و در بازرسي از داخل خودرو مبلغ 170 ميليون تومان وجه نقد را همراه 119 قطعه سكه تمام بهار آزادي كشف و ضبط مي‌كنند.

در بازجويي از اين متهم وي به كلاهبرداري از بانك اعتراف كرد . تحقيقات از اين متهم براي مشخص شدن ديگر كلاهبرداري هاي مشابه از سوي وي ادامه دارد تا پس از پايان تحقيقات روانه زندان شود. ماموران در بازرسي از خانه متهم، نيز مبلغي از پول كلاهبرداري شده از بانك را كشف و ضبط كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟