زندگی‌ای که قربانی اعتیاد شد

من که خيلي حساس شده بودم با نگراني و استرس موضوع را پي گيري کردم. متاسفانه حقيقت تلخ ديگري برايم روشن شد و آن اين که خاله دامادم که خانمي مطلقه و معتاد مي باشد از چند سال قبل به عقد موقت و مخفيانه همسرم درآمده است.
کد خبر: ۱۷۱۵۴۹
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۴ 19 June 2011
|
4065 بازدید
خراسان: يک عمر زحمت کشيدم و سوختم و ساختم تا زندگي ام را بسازم اما حالا که بايد دسترنج زحماتم را ببينم و خوشبختي بچه هايم را نظاره گر باشم چيزي جز حسرت و اندوه برايم نمانده است و افسوس مي خورم چرا شوهرم با ندانم کاري هاي خود گرفتار هوي و هوس شد و اين همه بدبختي براي مان به وجود آورد.

«حوريه» ۳۸سال سن دارد و همراه دختر ۲۳ساله اش به دايره اجتماعي کلانتري جهاد مشهد مراجعه کرده است. او در بيان داستان تلخ زندگي خود گفت: ۱۴ساله بودم که با پسرعمويم ازدواج کردم. سعيد آن موقع تازه ديپلم گرفته بود و مي خواست به سربازي برود. من با کمک خانواده ام چرخ زندگي را به تنهايي چرخاندم تا اين که شوهرم پس از انجام خدمت سربازي با حمايت و پشتيباني هاي برادرم کار و کاسبي راه انداخت و در کمتر از چند سال سروسامان گرفت.

حوريه ادامه داد: در اين مدت من خياطي و ظريف دوزي مي کردم تا کمک خرج خانواده ام باشم. ما زندگي قشنگي ساختيم و صاحب ۲ دختر و يک پسر شديم. اماناگهان کانون خانواده ما از هم پاشيد.

ماجرا از اين قرار است که ۲سال قبل پسر جواني به اتفاق خاله اش به خواستگاري دخترم آمد. شوهرم به اصرار و حتي با تهديد و توسل به زور فرزندم را مجبور کرد که به خواستگار بي کار و تحصيل نکرده خود جواب بله بگويد.

من به احترام اين که او پدر خانواده است چيزي نگفتم و به خدا توکل کردم. حدود يک سال گذشت و متوجه تغيير رفتار و حرکات دخترم و شوهرم شدم. با اندکي تحقيقات فهميدم هر دوي آنها به موادمخدر آلوده شده اند.

وقتي با دخترم در اين باره صحبت کردم او گفت توسط دامادم و ابتدا به بهانه تناسب اندام و تقويت قواي بدني با مصرف قرص معتاد شده است و الان هروئين فشرده مصرف مي کند. ولي شوهرم حاضر نبود چيزي بگويد و انگار مي ترسيد واقعيت نمايان شود.

من که خيلي حساس شده بودم با نگراني و استرس موضوع را پي گيري کردم. متاسفانه حقيقت تلخ ديگري برايم روشن شد و آن اين که خاله دامادم که خانمي مطلقه و معتاد مي باشد از چند سال قبل به عقد موقت و مخفيانه همسرم درآمده است.

تازه فهميدم ازدواج دخترم با پسر خواهر اين زن نيز بهانه اي براي عادي شدن روابط شوهرم با او بوده است و در واقع دختر بي گناهم قرباني اين رابطه کثيف مي باشد.حوريه درحالي که از ته دل اشک مي ريخت گفت: شوهرم معتاد شده است و ديگر هيچي برايش مهم نيست.

سرنوشت دخترم نيز تباه شده است، متاسفانه سعيد حوصله اي برايش نمانده و مي گويد بهتر است طلاق بگيرم و دنبال سرنوشت خودم بروم ولي من ، همسر و دخترم را دوست دارم و مي خواهم به آن ها کمک کنم تا از اين منجلاب نجات يابند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟