ردپاي دزدهاي كيف‌قاپ در مرگ دختر 12 ساله

با جمع‌بندي اطلاعات معلوم شد، يكي از متهمان به نام سعيد از افراد شرور منطقه اكبرآباد است و چندي پيش با تهديد والدين يك دختر جوان، به زور اين دختر را صيغه 99 ساله كرده و پدر اين دختر نيز به دليل وحشت از فرد شرور، جرات اعتراض و شكايت نداشته است.
کد خبر: ۱۷۲۵۶۷
|
۰۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷ 23 June 2011
|
3404 بازدید
جام جم: اعضاي يك باند كيف‌قاپي و شرارت كه به اتهام تصادف منجر به قتل دختربچه 12 ساله تحت تعقيب قرار داشتند دستگير شدند

چند روز پيش ماموران گشت كلانتري 140 باغ‌فيض در غرب تهران با ظنين شدن به 2 سرنشين يك دستگاه موتورسيكلت، وقتي دستور توقف صادر كردند، راننده موتورسيكلت بسرعت متواري شد.

با تعقيب 2 موتورسوار توسط ماموران، آنها با رها كردن موتور وارد خانه‌اي شده و در يكي از اتاق‌هاي آن مخفي شدند. در پي اين ماجرا ماموران نيز با اجازه صاحبخانه وارد محل شده و هر دو سارق را دستگير كردند. چند گوشي تلفن همراه به همراه 2 كيف زنانه نيز از متهمان كشف شد.

دقايقي پس از اين ماجرا زنگ يكي از تلفن‌هاي همراه كشف‌شده به صدا درآمد و يكي از ماموران در پاسخگويي به تلفن متوجه شد، فردي كه با اين تلفن تماس گرفته مالباخته‌اي است كه گوشي تلفن همراه او ساعتي پيش از سوي متهمان به سرقت رفته است.با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، پرونده با دستور داديار موسوي در شعبه 5 دادسراي جنايي تهران براي پيگيري و تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي ارسال شد.

قتل يك دختر

با شروع تحقيقات از سوي ماموران، متهمان اعتراف كردند از اعضاي يك باند 4 نفره هستند كه از روستاي اكبرآباد در جاده ساوه هر روز به قصد سرقت به تهران مي‌آمدند.با اعتراف اين دو سارق به 50 فقره سرقت، ماموران در مرحله بعدي 2 همدست ديگر اين متهمان را شناسايي و آنها را دستگير كردند.در تحقيق از 2 متهم ديگر پرونده معلوم شد، آنها روز 13 فروردين ماه امسال پس از كيف‌قاپي در حوالي اسلامشهر پس از تصادف با يك دختربچه 12ساله، او را به شدت مجروح كرده سپس از صحنه تصادف متواري شده‌اند كه با انتقال اين دختر به بيمارستان، وي به علت شدت جراحات جان باخته است.

ازدواج تحميلي

با جمع‌بندي اطلاعات معلوم شد، يكي از متهمان به نام سعيد از افراد شرور منطقه اكبرآباد است و چندي پيش با تهديد والدين يك دختر جوان، به زور اين دختر را صيغه 99 ساله كرده و پدر اين دختر نيز به دليل وحشت از فرد شرور، جرات اعتراض و شكايت نداشته است.

با ثبت اعترافات متهمان و گزارش تحقيقات ماموران پليس آگاهي، داديار موسوي روز گذشته تحقيق از متهمان را آغاز كرد و مشخص شد اعضاي اين باند 4 نفره كه سن آنها از 17 تا 22 سال است، هر روز به صورت گسترده در غرب تهران اموال مردم را با روش كيف‌قاپي و زورگيري سرقت مي‌كردند كه تاكنون تعدادي از مالباختگان شناسايي شده‌اند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟