دلسوزی‌های تبهکارانه یک زن

روز گذشته وقتی در خانه بودم زن قدبلندی که مانتوی سفیدی به تن داشت جلوی خانه‌ام آمد مرا به یک میهمانی زنانه دعوت کرد. این زن که خود را دختر همسایه طبقه پایین معرفی می‌کرد با چرب‌زبانی وارد خانه‌ام شد.
کد خبر: ۱۸۲۲۴۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۵ 08 August 2011
|
9065 بازدید
وطن امروز: چندی پیش پیرزن 80 ساله‌ای به دادسرای شهید هاشمی مراجعه کرد و از سرقت‌های عجیب زن مرموزی پرده برداشت.

وی به بازپرس ایلخانی گفت: روز گذشته وقتی در خانه بودم زن قدبلندی که مانتوی سفیدی به تن داشت جلوی خانه‌ام آمد مرا به یک میهمانی زنانه دعوت کرد. این زن که خود را دختر همسایه طبقه پایین معرفی می‌کرد با چرب‌زبانی وارد خانه‌ام شد. چندین‌بار او را در خیابان دیده بودم ولی تصور نمی‌کردم همسایه جدید‌مان باشد. مهربان بود و از هر دری حرف می‌زد. وقتی متوجه شد که پایم درد می‌کند گفت می‌تواند دردم را مداوا کند، یک قابلمه آب و نمک خواست. برایش آوردم. چشم‌هایش را بست. دستش را داخل آب کرد و ورد می‌خواند.

یکدفعه گفت: هر چقدر طلا در خانه ‌داری بیاور اگر تعداد طلاها بیشتر باشد پا دردت زودتر خوب خواهد شد. طلاهایم را آوردم و داخل قابلمه ریختم آنها را هم می‌زد و ورد می‌خواند، گفت تعداد طلاها کم است، انگشتر و دستبند خود را هم انداخت وقتی کارش تمام شد قابلمه را روی اپن آشپزخانه گذاشت و مشغول صحبت شد.

اعتمادم را جلب کرده بود. وقتی رفتم از داخل اتاق برایش حوله بیاورم دیدم که قابلمه را با خود برده است. با ادعاهای این پیرزن تحقیقات نشان می‌داد این زن با ظاهری فریبنده پا در خانه‌های زنان سالخورده می‌گذاشت که توان حرکتی نداشته‌اند و با شناسایی طعمه‌های خود دست به سرقت طلاجات آنان می‌زد.

در حالی که کارآگاهان برای دستگیری این زن وارد عمل شده بودند شکایات مشابه دیگری پیش ‌روی بازپرس پرونده قرار گرفت. وقتی آلبوم مجرمان سابقه‌دار پیش‌‌روی مالباختگان قرار گرفت عکس چهره الهه 27 ساله که به خاطر کلاهبرداری و سرقت بارها پشت میله‌های زندان را تجربه کرده بود در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم گذاشته شد.

با این سرنخ بررسی‌ها نشان داد الهه به تنهایی دست به سرقت‌های سازمان‌یافته در هر مرحله از اجرای نقشه فریب‌کارانه خود میلیون‌ها تومان به جیب می‌زده است. کارآگاهان همه پاتوق‌های احتمالی این زن چرب‌زبان را جست‌وجو کردند ولی نتوانستند هیچ سرنخی از وی به‌دست آورند.

این زن چرب‌زبان تحت تعقیب قضایی و پلیسی است تا جزئیات اقدامات تبهکارانه‌اش فاش شود.

 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟