ماموران قلابي در كمين راننده‌هاي كاميون

ما ابتدا با خودروهاي مدل بالا در شهر تردد مي‌كرديم و با شناسايي افرادي كه از بانك، طلافروشي، صرافي و مشاوران املاك خارج مي‌شدند، راهشان را سد كرده و در حالي كه لباس پليس بر تن داشتيم، به آنها نزديك و با عنوان اين كه به ما گزارش شده شما مواد مخدر يا اسكناس‌هاي جعلي با خود حمل مي‌كنيد، آنها را بازرسي و پول‌هايشان را سرقت مي‌كرديم.
کد خبر: ۱۸۲۴۶۹
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹ 09 August 2011
|
4387 بازدید
جام جم: 3 سارق كه با جعل عنوان ماموران انتظامي پول‌هاي مردم را سرقت مي‌كردند، از سوي پليس آگاهي ملارد دستگير شدند.

فته گذشته مردي با حضور در شعبه اول بازپرسي دادسراي ملارد از 3 مامور قلابي به اتهام سرقت پول‌هايش شكايت كرد.

با تشكيل پرونده قضايي در اين زمينه تحقيقات ماموران آگاهي آغاز شد.ماموران با تحقيق از مرد شاكي متوجه شدند، هنگامي كه وي 2 ميليون تومان پول از بانك دريافت كرده پس از خروج، 3 مرد كه لباس پليس به تن داشتند با عنوان اين‌كه به آنها گزارش شده او مواد مخدر با خود حمل مي‌كند، وي را بازرسي و پول‌هايش را سرقت كرده‌اند.

با اطلاعات به دست آمده از شاكي، تصاوير رايانه‌اي ماموران قلابي در اختيار گشت‌هاي انتظامي قرار گرفت و جستجو براي يافتن آنها ادامه پيدا كرد تا اين‌كه افراد ديگري نيز با حضور در مركز پليس شكايت‌هاي مشابهي را ارائه كردند.با تحقيق از شاكيان مشخص شد برخي از آنها رانندگان كاميون هستند كه در دام ماموران قلابي گرفتار و پول‌هايشان سرقت شده است.

به اين ترتيب روند رسيدگي به پرونده وارد مرحله جديدي شد تا اين‌كه چند روز پيش ماموران آگاهي ملارد، متهمان فراري را هنگامي كه در يكي از محله‌هاي شهريار راه يك عابر را سد كرده بودند و قصد سرقت اموالش را داشتند، شناسايي و پس از تعقيب و گريز آنها را دستگير كردند.

متهمان سابقه‌دار بودند

با تحقيق از متهمان معلوم شد آنها از مجرمان طايفه فيوج بوده و چند بار به اتهام جعل عنوان مامور انتظامي و سرقت از مردم دستگير و روانه زندان شده‌اند.

به اين ترتيب متهمان بازجويي شدند و به پليس گفتند، همگي با يكديگر ارتباط خويشاوندي دارند و چند ماه پيش از زندان آزاد شده و دوباره فعاليت‌هاي مجرمانه‌شان را آغاز كرده‌اند.

متهمان ادامه دادند، ما ابتدا با خودروهاي مدل بالا در شهر تردد مي‌كرديم و با شناسايي افرادي كه از بانك، طلافروشي، صرافي و مشاوران املاك خارج مي‌شدند، راهشان را سد كرده و در حالي كه لباس پليس بر تن داشتيم، به آنها نزديك و با عنوان اين كه به ما گزارش شده شما مواد مخدر يا اسكناس‌هاي جعلي با خود حمل مي‌كنيد، آنها را بازرسي و پول‌هايشان را سرقت مي‌كرديم.

ماموران قلابي با اشاره به سرقت از رانندگان كاميون نيز گفتند، ابتدا اين رانندگان را تعقيب مي‌كرديم و به محض اين كه آنها قصد توقف در حاشيه بزرگراه‌ها يا مهمانپذيري را داشتند، به سمتشان رفته و پس از بازرسي محموله‌هاي آنها، پول‌هايشان را سرقت و فرار مي‌كرديم.

بنابر اين گزارش، متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند. تحقيقات از آنها همچنان ادامه دارد.

نظرات خوانندگان (0 نظر)
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟