جوان شيشه‌اي طلبكار را آتش زد

عامل جنايت افزود: تيمور پس از نوشيدن آبميوه بيهوش شد و من نيز در ميانه راه با تهيه بنزين پيكر نيمه جان او را به زيرگذر بزرگراه كشانده و به آتش كشيدم.
کد خبر: ۱۸۲۹۱۶
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۳ 11 August 2011
|
5045 بازدید
جام جم: جواني كه اعتياد شديدي به شيشه دارد و پس از خوراندن آبميوه مسموم به مرد همسايه او را بي‌هوش كرده و پيكر نيمه‌‌جان او را در بيابان‌هاي اطراف تهران به آتش كشيده بود، پس از 6 ماه دستگير شد.

عامل جنايت كه مغازه مقتول را كرايه كرده بود، پس از بدهكاري 10 ميليون توماني همسايه‌اش را به بهانه‌اي به خارج از تهران كشانده و پس از جنايت متواري شده بود.

در يكي از روزهاي اسفند سال گذشته راننده يك خودروي عبوري در بزرگراه تهران ـ قم بقاياي جسد سوخته يك انسان را در زير گذر بزرگراه مشاهده كرد و بلافاصله موضوع را به پليس گزارش داد. در پي اين تماس، ماموران كلانتري 176 حسن‌آباد با حضور در محل موضوع را به مقام قضايي گزارش كردند و با دستور قضايي از سوي رئيس شعبه 101 دادگاه فشافويه بقاياي جسد به پزشكي قانوني انتقال يافت و پرونده براي پيگيري و تحقيقات به شعبه 10 پليس آگاهي ارسال شد.ماموران با شروع تحقيقات و بررسي سوابق افراد گمشده و تطبيق آن با مشخصات ظاهري جسد، آنها موفق به شناسايي خانواده مقتول شدند.خانواده مقتول با حضور در پليس آگاهي عنوان كردند جسد متعلق به تيمور 40 ساله است كه با يك دستگاه خودروي سمند و به قصد ملاقات با فردي به نام محمد كه مغازه او را كرايه كرده، خانه را ترك كرده بود. با به دست آمدن اين اطلاعات، ماموران با عزيمت به محل كار محمد در سلطان‌آباد جاده ساوه از او در ارتباط با مقتول تحقيق كردند كه وي در اظهاراتش گفت هيچ قرار ملاقاتي با تيمور (مقتول) نداشته است.

كشف خودرو

در حالي كه تحقيق در اين ارتباط ادامه داشت و مشخصات خودروي مقتول در اختيار واحدهاي گشت قرار گرفته بود، يك روز پس از كشف جسد خودروي مقتول در حالي كه رها شده بود در منطقه كهريزك كشف شد. با اعلام خبر كشف خودرو و عزيمت ماموران به محل در تحقيقات اوليه معلوم شد خودرو مقابل يكي از شعبه‌هاي بانك كهريزك رها شده است.

با بازبيني فيلم بانك ماموران مشاهده كردند اين خودرو از سوي محمد كه پيش از اين منكر ملاقات با مقتول شده بود، در اين محل رها شده است.با گزارش موضوع به قاضي پرونده، دستور بازداشت محمد صادر و با حضور ماموران در محل كار متهم، معلوم شد وي متواري شده است.

پس از 6 ماه

با فرار متهم تحقيقات براي دستگيري وي ادامه داشت تا اين كه روز گذشته ماموران اطلاع پيدا كردند متهم تحت تعقيب به بهانه ترك شيشه در يك كمپ بستري شده است.با حضور ماموران در محل و دستگيري متهم، وي با انتقال به پليس آگاهي به قتل مرد 40 ساله اعتراف كرد و گفت: مغازه مقتول در كنار مغازه من قرار داشت. پس از مدتي با هم دوست شديم و من مغازه او را كرايه كردم.

متهم افزود: در اين مدت به شيشه اعتياد پيدا كرده بودم و 10 ميليون تومان هم به مقتول بدهكار بودم. تا اين كه او تهديد كرد اگر پولش را ندهم، آن را از خانواده‌ام خواهد گرفت.

نقشه قتل

متهم اضافه كرد: پس از تهديد مقتول، نقشه قتل او را كشيده و يك روز پيش از جنايت با تهيه 70 قرص خواب‌آور، آن را درون آبميوه ريخته و روز بعد به بهانه‌اي مقتول را به بيابان‌هاي اطراف تهران كشيده و با آبميوه او را بيهوش كردم.

عامل جنايت افزود: تيمور پس از نوشيدن آبميوه بيهوش شد و من نيز در ميانه راه با تهيه بنزين پيكر نيمه جان او را به زيرگذر بزرگراه كشانده و به آتش كشيدم.

سرهنگ حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران گفت: پس از اعتراف متهم، قاضي شعبه 101 دستور بازداشت موقت متهم و بازسازي صحنه جنايت را صادر كرد و عامل اين جنايت دلخراش پس از 6 ماه فرار سرانجام در دام عدالت گرفتار شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟