جنايت صاحبخانه قير به دست

حسين مردي 74ساله است كه مقتول و پدرش در خانه وي به عنوان مستاجر زندگي مي‌كنند و از مدتي پيش بر سر پرداخت مبلغ اجاره بين وي و عباس (پدر مقتول) اختلاف پيش آمده بود.
کد خبر: ۱۸۲۹۲۰
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۷ 11 August 2011
|
6115 بازدید
تهران امروز: مردي كه مي‌خواست مستاجر خود را به‌خاطر نپرداختن كرايه خانه با قير داغ بكشد به‌زودي در دادگاه كيفري استان تهران محاكمه مي‌شود.

اين قتل فجيع روز 22 تيرماه سال جاري به ماموران پليس اسلامشهر خبر داده شد. ماموران پس از مراجعه به محل جنايت دريافتند قرباني پسرچهارساله‌اي به نام پوياست كه توسط فردي به نام حسين به قتل رسيده است.

تحقيقات نشان داد حسين مردي 74ساله است كه مقتول و پدرش در خانه وي به عنوان مستاجر زندگي مي‌كنند و از مدتي پيش بر سر پرداخت مبلغ اجاره بين وي و عباس (پدر مقتول) اختلاف پيش آمده بود.

با دستگيري حسين و آغاز بازجويي وي در توضيح اين قتل به ماموران گفت: عباس و خانواده‌اش از مدتي پيش خانه مرا اجاره كرده بودند. عباس آدم بدحسابي بود و كرايه من را دير به دير مي‌داد. او در حالي هميشه براي پرداخت كرايه امروز و فردا مي‌كرد كه وضع مالي بدي نداشت و چون در همان محل كار مي‌كرد از وضع درآمدش خبر داشتم. چند بار به او گفتم اجاره خانه‌ام را بده اما او هر بار به بهانه پول نداشتن آن را به تاخير مي‌انداخت تا اينكه فهميدم وي قصد كشتن مرا دارد و براي همين هم اين پول را پرداخت نمي‌كند.

روز حادثه براي نجات جان خودم از توطئه وي مقداري قير داغ كردم و آن را برداشته و به در واحد عباس رفتم. در را كه باز كرد و قير را ديد متوجه نقشه من شد براي همين مرا به گوشه‌اي پرت كرد و از آنجا فرار كرد.من فقط توانستم مقداركمي قير روي بدن او بريزم، براي همين به سمت خانه او برگشته و وارد شدم. پويا از ترس گوشه‌اي نشسته و مي‌لرزيد. به سمت او رفته و با چاقويي كه همراه خود آورده بودم دو ضربه به شكمش زدم، بعد هم از آنجا رفتم.

بعد از زدن پويا دچار عذاب وجدان شده و تصميم به خودكشي گرفتم. براي همين به داروخانه رفته و دو بسته داروي نظافت خريده و خوردم ولي نمردم، دوباره به داروخانه رفتم تا مقداري سم بخرم كه فروشنده چون حال خراب مرا ديد از ترس به من سم نفروخت. من از قتل پويا ناراحتم ولي تقصير خانواده‌اش بود چرا كه اگرآنها آدم‌هاي بدي نبودند و اگر روز حادثه عباس فرار نمي‌كرد من اين كار را نمي‌كردم.

اما عباس بخشي از ادعاهاي اين مرد را رد كرد. وي به بازپرس پرونده گفت: حسين اجاره‌اش را از من خواسته بود و من هم از او خواهش كرده بودم چند روزي به من مهلت دهد.هميشه اين اتفاق مي‌افتاد و من اجاره وي را با چند روز تاخير مي‌دادم.اما اين بارحسين از جاي ديگري ناراحت بود. او خواسته بود زني خياباني را به خانه بياورم و من نپذيرفته بودم. چون زن خودم به كراك اعتياد پيدا كرده و ما را ترك كرده بود حال و روز خوشي هم نداشتم.روز حادثه نمي‌دانم چرا حسين اين كار را كرد. او واقعا دچار جنون شده بود. وقتي در را به روي او باز كردم ديدم سطلي قير در دست او است. به حياط كه نگاه كردم ديدم وي آتشي برپا كرده و وسط حياط قير داغ كرده است. به سرعت پي به نقشه‌اش برده و فرار كردم ولي فكر نمي‌كردم آنقدر ديوانه باشد كه بخواهد پويا را بكشد.

با اين اطلاعات متهم به صحنه جنايت برده و بازسازي صحنه جرم توسط وي انجام گرفت.

پرونده اين جنايت به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران فرستاده شد و حسين به‌زودي در اين شعبه محاكمه مي‌شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟