قاتلان راننده ميني بوس دستگير شدند

ماموران پليس پس از تلاش شبانه‌روزي و حضور در محل وقوع جرم متوجه شدند كه انگيزه قتل، با توجه به غيربومي بودن راننده ميني بوس، سرقت مي‌باشد.
کد خبر: ۱۸۶۹۰۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶ 29 August 2011
|
3105 بازدید
تهران امروز: فرمانده انتظامي ماهشهر گفت: ماموران پليس آگاهي عاملان قتل راننده ميني‌بوس در درياچه نمك اين شهررا پس از هفت سال شناسايي و دستگير كردند.

سرهنگ «معاوني» بيان داشت: ماموران پليس آگاهي پس از دريافت خبري مبني بر قتل مسلحانه راننده ميني بوس موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي در دستور كار قرار دادند.

وي افزود: ماموران پليس پس از تلاش شبانه‌روزي و حضور در محل وقوع جرم متوجه شدند كه انگيزه قتل، با توجه به غيربومي بودن راننده ميني بوس، سرقت مي‌باشد.

اين مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: ماموران پليس تعداد سه نفر از سارقان سابقه دار منطقه را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير و مورد بازجويي فني قرار دادند.

سرهنگ معاوني با اشاره به اعتراف متهمان در بازجويي فني پليس به شركت در سرقت مسلحانه گفت:دستگير شدگان عامل اصلي قتل را فرد ديگري معرفي كردند كه پس از درگيري و مقاومت راننده ميني بوس با وي هنگام سرقت به‌وسيله اسلحه كلت به قتل رسيد.

فرمانده انتظامي ماهشهر در خاتمه با اشاره به اينكه متهم اصلي در سانحه رانندگي فوت نموده است، خاطرنشان كرد: با توجه اعتراف دستگيرشدگان به بزه انتسابي، آنها پس از تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟