دوستي خاله‌خرسه، معتاد را به كشتن داد

سرانجام محمد رضا لب به اعتراف باز كرد:‌شب حادثه من و علیرضا با هماهنگی پدر علي به منزل آنها در افسريه رفتيم. علي كه مشغول مصرف شيشه بود با ديدن ما قصد فرار داشت كه وي را گرفته و به زور سوار ماشين كرديم و به مقصد مركز ترك اعتيادي كه از قبل نشان كرده بوديم راه افتاديم.
کد خبر: ۱۸۸۳۱۷
|
۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۸:۱۴ 05 September 2011
|
5513 بازدید
تهران امروز: دو دوست جوان معتادي كه در راه مركز ترك اعتياد جان داده بود به قتل ناخواسته وي اعتراف كردند.

روز آخر تيرماه امسال ماموران پليس اسلامشهر از مرگ مشكوك جواني در يكي از بيمارستان‌هاي اين شهر مطلع شدند.

ماموران پليس بعد از حضور در مركز درماني دريافتند جسد متعلق به جواني 25 ساله به نام علي است كه توسط دو نفر به اسامي محمد رضا و عليرضا به بيمارستان منتقل شده است. با سپرده شدن پرونده به پليس آگاهي اسلامشهر اين دو نفر به نام‌هاي محمد رضا و عليرضا شناسايي و در بازجويي اظهار كردند كه علي از دوستان آنها بوده و به شيشه اعتياد داشته است.

آنها شب حادثه علي را سوار بر ماشين خود مي‌كنند تا به يك مركز ترك اعتياد در افسريه برسانند كه وي در بين راه بدحال شده و پس از انتقال به بيمارستان فوت مي‌كند.

اما نظريه پزشكي قانوني اين ادعاي مظنونين را نقش بر آب كرد چرا كه بر طبق آن علي بر اثر خفگي ناشي از فشار شيئي طناب مانند بر گردن خود جان داده بود.

با اين سرنخ دو متهم تحت بازجويي مجدد قرار گرفتند و سرانجام محمد رضا لب به اعتراف باز كرد:‌شب حادثه من و علیرضا با هماهنگی پدر علي به منزل آنها در افسريه رفتيم. علي كه مشغول مصرف شيشه بود با ديدن ما قصد فرار داشت كه وي را گرفته و به زور سوار ماشين كرديم و به مقصد مركز ترك اعتيادي كه از قبل نشان كرده بوديم راه افتاديم.

در بين راه علي شروع به فحاشي به ما كرد و چند بار با ما گلاويز شد. من هم براي آرام كردن او دستمالي را از جيبم درآورده و دور گردنش پيچيده و مدتي نگه داشتم تا ساكت شود. وقتي مقابل در مركز ترك اعتياد رسيديم متوجه شديم علي تكان نمي‌خورد. سريع او را به بيمارستان رسانديم كه پزشكان گفتند وي فوت كرده است. متهمين پس از اين اعتراف روانه زندان شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟