انتقام‌گيري اينترنتي خواستگار شكست‌خورده

من، پويا را دوست داشتم و مي‌خواستم با او ازدواج كنم اما وقتي خانواده‌ام درباره او تحقيق كردند، فهميدند او سابقه خوبي ندارد و پيش از من با چند دختر ديگر رابطه داشته و بعد از مدتي آنها را رها كرده است. به همين دليل در حالي كه در مراسم خواستگاري به او پاسخ مثبت داده بوديم، همه چيز به هم خورد
کد خبر: ۱۸۹۲۰۱
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۶ 08 September 2011
|
6211 بازدید
شرق: خواستگار كينه‌جو وقتي از دختر مورد علاقه‌اش جواب رد شنيد، تصميم گرفت با انتشار تصاوير خصوصي وي در اينترنت، انتقام سختي از او بگيرد.

 زن جواني به‌نام نرگس چندي قبل به دادسراي رسيدگي به جرايم رايانه‌اي رفت و مدعي شد شخص ناشناسي تصاوير خصوصي‌اش را در يك سايت اينترنتي نمايش داده است. او كه به تازگي ازدواج كرده بود و مي‌ترسيد با بر ملا شدن اين ماجرا زندگي مشتركش از هم پاشيده شود، در اين‌باره به عبدالرضا طرزي، داديار شعبه سوم گفت: «مدتي قبل يكي از دوستانم با من تماس گرفت و گفت در يكي از سايت‌هاي اينترنتي، عكسي ديده كه شباهت زيادي به من دارد. من كه هرگز تصويري از خودم را در اينترنت منتشر نكرده بودم، كنجكاو شدم. به سايتي كه او گفته بود، مراجعه كردم و در كمال ناباوري با يكي از عكس‌هاي خصوصي‌ام روبه‌رو شدم. وقتي بيشتر در اين سايت جست‌وجو كردم عكس‌هاي بيشتري را از خودم ديدم. هرچه درباره اين تصاوير فكر كردم به نتيجه‌اي نرسيدم و نتوانستم بفهمم آنها را چه كسي از من گرفته است.»

داديار طرزي به دنبال طرح اين شكايت از افسران پليس خواست در اين‌باره تحقيق كنند. ماموران در جريان تحقيقات خود انگيزه‌هاي متعددي از جمله انتقام‌گيري و باج‌خواهي را در اين ماجرا متصور شدند و تلاش كردند افرادي را كه ممكن بود در پشت پرده اين دسيسه قرار داشته باشند، شناسايي كنند.

با گذشت چند روز از كليد خوردن تحقيقات، زن جوان نزد پليس رفت و نامزد سابق‌اش را به‌عنوان مظنون اصلي اين پرونده معرفي كرد. او گفت: حدود 9 ماه قبل پسري به نام پويا از من خواستگاري كرد. ما پيش از خواستگاري رسمي مدتي با هم دوست بوديم و من چند مرتبه به محل كار او رفته بودم. او در يك شركت فروش دوربين‌هاي مداربسته كار مي‌كرد و خودش هم متخصص اين كار بود. يكي از روزهايي كه پويا، من را به محل كارش برده بود، فريبم داد و به‌وسيله دوربين‌هاي زيادي كه در دفتر كارش نصب بود، عكس‌هاي زيادي از من گرفت.»

وي ادامه داد: من، پويا را دوست داشتم و مي‌خواستم با او ازدواج كنم اما وقتي خانواده‌ام درباره او تحقيق كردند، فهميدند او سابقه خوبي ندارد و پيش از من با چند دختر ديگر رابطه داشته و بعد از مدتي آنها را رها كرده است. به همين دليل در حالي كه در مراسم خواستگاري به او پاسخ مثبت داده بوديم، همه چيز به هم خورد و پدرم به پويا جواب رد داد. بعد از اين ماجرا چند مرتبه پويا با من تماس گرفت و تهديد كرد به‌خاطر اين رفتار، انتقام سختي از من خواهد گرفت. من به حرف‌هايش اعتنايي نكردم تا اينكه حالا كه با شخص ديگري ازدواج كرده‌ام، او تصاويري را كه چند ماه قبل از من گرفته بود، منتشر كرده و مي‌خواهد با آبرويم بازي كند.»

در حالي كه شاكي با اظهاراتش، كليد اين معما را در اختيار پليس گذاشته بود، ماموران با شناسايي مخفيگاه پويا، وي را بازداشت كردند. زماني كه ماموران رايانه شخصي وي را به‌طور دقيق بازرسي كردند، حجم زيادي تصوير متعلق به زن جوان را كشف كردند كه نشان مي‌داد ظن وي به نامزد سابق‌اش بي‌دليل نبود.

در چنين شرايطي، متهم اتهام انتشار تصاوير خصوصي نرگس را پذيرفت و انگيزه‌اش را از اين كار انتقام‌جويي اعلام كرد. او گفت: «من به نرگس علاقه زيادي داشتم و مي‌خواستم با او ازدواج كنم اما خانواده‌اش مانع خوشبختي‌ام شد. بعد از آن تصميم گرفتم به‌خاطر شكست عشقي كه خورده بودم، انتقام سختي از نرگس و خانواده‌اش بگيرم اما نمي‌دانستم بايد چه كار كنم. يك روز وقتي در حال مرتب كردن اطلاعات رايانه شخصي‌ام بودم با تعداد زيادي از تصاوير خصوصي نرگس روبه‌رو شدم - مدتي قبل او را به محل كارم برده بودم و در آنجا با دوربين‌هاي مدار بسته از او تصوير تهيه كرده بودم- وقتي اين تصاوير را ديدم جرقه‌اي در ذهنم زده شد و تصميم گرفتم آنها را در اينترنت منتشر كنم تا كار نرگس و خانواده‌اش را تلافي كنم.

براساس اين گزارش هم‌اكنون تحقيقات از خواستگار انتقام‌جو ادامه دارد و افسران پليس در تلاش هستند تا به ابعاد تازه‌تري از اقدامات او دست يابند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟