دستگيري 6 شرور اجاره‌اي در تهران

دخترم و شوهرش مهمان ما بودند. شب حادثه آنها با هم مشاجره كردند و تلاش ما براي خاتمه دادن به اين درگيري بي‌فايده بود و دامادم پس از تهديد به طلاق و فحاشي به من و ديگر اعضاي خانواده‌ام سراسيمه از خانه بيرون رفت.
کد خبر: ۱۹۱۶۷۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹ 20 September 2011
|
4326 بازدید
جام جم: 6 مرد كه از سوي داماد خانواده به قصد انتقام‌گيري از همسرش و خانواده او اجير شده بودند پس از به گروگان گرفتن آنها دستگير شدند.

چندي پيش مردي با حضور در شعبه چهارم بازپرسي دادسراي ناحيه 2 تهران، از داماد خانواده و 6 مرد اجير شده از سوي وي به اتهام حمله به اعضاي خانواده‌اش و گروگان گرفتن آنها شكايت كرد.

شاكي در اظهاراتش گفت: دخترم و شوهرش مهمان ما بودند. شب حادثه آنها با هم مشاجره كردند و تلاش ما براي خاتمه دادن به اين درگيري بي‌فايده بود و دامادم پس از تهديد به طلاق و فحاشي به من و ديگر اعضاي خانواده‌ام سراسيمه از خانه بيرون رفت.

وي با اشاره به شنيدن سروصداي چند مرد در بيرون از خانه، ساعاتي پس از مشاجره ياد شده افزود: وقتي بيرون رفتم، دامادم همراه 6 مرد غريبه در حالي كه چوبدستي همراه داشتند، دخترم را صدا مي‌زدند و مي‌خواستند تا او و ديگر اعضاي خانواده به خيابان برويم اما با اعتراض به دامادم و مردان غريبه از آنها خواستم محل را ترك كنند.

حمله مهاجمان به خانه شاكي

شاكي با اشاره به حمله مردان مهاجم به خانه‌اش گفت: دامادم و مردان غريبه‌اي كه همراهش بودند، ابتدا به من حمله كرده و مرا كتك زدند و سپس به سمت خانه‌ام يورش برده و دخترم را كه همراه ديگر اعضاي خانواده به خيابان آمده بود را كتك زده و به مرگ تهديد كردند. به مقابله با مهاجمان پرداختيم ولي فايده‌اي نداشت. آنها مي‌خواستند به زور وارد خانه شوند.

وي اضافه كرد: با بالا گرفتن درگيري، يكي از همسايه‌ها كه جانمان را در خطر مي‌ديد، با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و تقاضاي كمك كرد. دقايقي بعد با حضور ماموران انتظامي در محل ـ شمال غرب تهران ـ مهاجمان براي دور كردن آنها از آنجا به خودروي پليس حمله كرده و آن را تخريب كردند.

وي افزود: مهاجمان قصد جان ماموران انتظامي را هم داشتند كه آنها پس از چند بار اخطار براي تسليم شدن مهاجمان، اقدام به تيراندازي هوايي كردند كه در اين هنگام آنها به سمت من و خانواده‌ام آمدند و ما را به گروگان گرفتند و با تهديد به قتل از ماموران مي‌خواستند ما را رها كنند. شاكي تصريح كرد: مردان شرور ما را تا انتهاي خيابان برده و بعد به كناري انداخته و با سوار شدن به 2 خودرويي كه منتظرشان بود، متواري شدند. در پي اين شكايت، دستور قضايي صادر و ماموران آگاهي تحقيق در اين زمينه را آغاز كردند و داماد فراري دستگير شد.

اعتراف داماد خشمگين

با انتقال متهم به پليس آگاهي، وي گفت: رفتار بد خانواده همسرم دليل اين درگيري‌ها بود. متهمان فراري شرورهاي اجاره‌اي بودند كه با دريافت پول فقط قصد ترساندن اعضاي خانواده همسرم را داشتند، اما با بالا گرفتن درگيري، آنها را تهديد كرده و كتك زدند.

براي داماد جوان قرار قانوني صادر شد و تحقيقات براي دستگيري 6 مهاجم فراري ادامه داشت تا اين كه چند روز پيش مخفيگاه جديد آنها در تهران شناسايي و ماموران موفق به دستگيري متهمان شدند.

اعتراف 6 مهاجم شرور

متهمان در تحقيقات گفتند: داماد خانواده مقصر اصلي حادثه است. او مدعي بود، خانواده همسرش با او اختلاف دارند و به گونه‌اي رفتار مي‌كنند كه همسرش تصميم به جدايي گرفته است. مرد جوان از ما خواست خانواده همسرش را كتك زده و آنها را بترسانيم.

بنا بر اين گزارش، با اعتراف متهمان، براي آنها از سوي بازپرس شعبه چهارم دادسراي ناحيه 2 تهران قرار قانوني صادر شد. تحقيقات تكميلي در اين زمينه ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟