زن رومانيايي، فرزند ايراني‌اش را رها كرد

وي با اشاره به اين ‌كه فرزندم 4 ماهه بود كه همسرم ما را رها كرد، گفت: همسرم اهل روماني و مسيحي بود كه به خاطر من مسلمان شد و ما با يكديگر ازدواج كرديم، ولي اكنون او در كنارم نيست.
کد خبر: ۱۹۴۸۲۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۸ 05 October 2011
|
7116 بازدید
جام جم: مردي جوان در دادگاه خانواده گفت: همسرم رومانيايي است و بعد از اين ‌كه به او گفتم بايد به ايران بازگرديم، من و فرزند 4 ماهه‌‌ام را رها كرد؛ يك سال است كه در پي او هستم ولي پيدايش نمي‌كنم.

مرد جوان با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونك) دادخواست جدايي خود را به قاضي حسن عموزادي رئيس شعبه 268 اين مجتمع قضايي خانواده ارائه كرد.

اين مرد در حضور قاضي پرونده با بيان اين ‌كه همسرم را گم كرده ام و يك سال است كه به دنبالش مي‌گردم، اظهار كرد: من و همسرم در پاريس زندگي مي‌كرديم كه از او خواستم با من به ايران بيايد ولي او مخالفت كرده و بعد از 3 هفته مرا رها كرد.

وي با اشاره به اين ‌كه فرزندم 4 ماهه بود كه همسرم ما را رها كرد، گفت: همسرم اهل روماني و مسيحي بود كه به خاطر من مسلمان شد و ما با يكديگر ازدواج كرديم، ولي اكنون او در كنارم نيست.

مرد به قاضي عموزادي گفت: من زندگي و همسرم را دوست دارم ولي فايده‌اي ندارد چرا كه ديگر بعد از يك سال پيگيري، او را پيدا نكرده ام.

وي با بيان اين ‌كه مهندس هستم، اظهار كرد: همسرم در زمان ازدواج با من دانشجو بود ولي با دنيا آمدن فرزندم، خانه‌دار شد و ديگر ادامه تحصيل نداد.

مرد با بيان اين ‌كه شايد همسرم براي اين ‌كه به ايران نيايد، فرار كرده است، گفت: من و همسرم حدود 7 سال تفاوت سني داريم و هيچ اختلافي با يكديگر نداشتيم.

وي كه متولد 1359 است، عنوان كرد: حدود 4 سال در كنار يكديگر زندگي كرديم ولي درك درستي از زندگي نداشتيم و هر كدام راه خود را مي‌رفتيم.

مرد خاطر نشان ساخت: من در ايران كار مناسب پيدا كرده بودم و مي‌خواستم همسرم در ايران در كنارم باشد ولي بعد از شنيدن اين درخواست، ديگر او را پيدا نكردم و او مرا رها كرد.

قاضي عموزادي رئيس شعبه 268 مجتمع قضايي خانواده ونك بعد از شنيدن حرف‌هاي مرد، او را به داوري فرستاد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟