سرقت تريلي با بار در حومه تهران

قربه‌هاي ساعت به 23 نزديك مي‌شد كه در نزديكي كارخانه و در يك جاده خاكي به يكباره يك خودروي سواري راه عبوري راننده را در تاريكي شب مسدود كرد. در پي اين ماجرا، راننده با حمله 5 مرد نقابدار روبه‌رو شد كه با استفاده از شوكر او را مورد ضرب و جرح قرار دادند
کد خبر: ۱۹۵۸۷۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۶ 10 October 2011
|
5066 بازدید
جام جم: 5 سارق زورگير با حمله به راننده يك تريلي و ضرب و جرح، او را با دست و پاي بسته در بيابان رها كردند.

با كمك روستاييان راننده مجروح به بيمارستان انتقال يافت كه در حال حاضر در شرايط بحراني به سر مي‌برد.

 شامگاه چند روز پيش راننده يك دستگاه تريلي كه از يك اداره دولتي در حوالي ميدان راه‌آهن تهران كابل بارگيري كرده بود، محل را به قصد تحويل محموله به كارخانه‌اي در كهريزك در جنوب پايتخت ترك كرد.

عقربه‌هاي ساعت به 23 نزديك مي‌شد كه در نزديكي كارخانه و در يك جاده خاكي به يكباره يك خودروي سواري راه عبوري راننده را در تاريكي شب مسدود كرد. در پي اين ماجرا، راننده با حمله 5 مرد نقابدار روبه‌رو شد كه با استفاده از شوكر او را مورد ضرب و جرح قرار دادند و سپس با بستن دست و پا و چشم‌هاي راننده او را درون صندوق عقب خودرو انداختند و يكي از مهاجمان با قرار گرفتن پشت فرمان خودروي تريلي محل را ترك كرد.

ساعتي بعد مهاجمان با بيرون آوردن راننده او را در بيابان رها كرده و متواري شدند. با فرار مهاجمان سارق از محل، راننده كه از ناحيه پا، صورت، بيني و دست‌ها بشدت مجروح شده بود، موفق به گشودن پاهايش شد و با كنار زدن پارچه‌اي كه چشم‌هايش با آن بسته شده بود، خودش را در بيابان تاريك مشاهده كرد. مرد راننده با ديدن چند چراغ روشن، خودش را به زحمت به آن‌سو كشيد و با فرياد از روستاييان كمك خواست.

دقايقي بعد چند نفر از روستاييان به كمك راننده مجروح شتافتند و معلوم شد اين محل روستاي ولي‌آباد از توابع شهرستان ورامين است. با كمك روستاييان و گزارش موضوع به ماموران انتظامي، جوان مجروح به بيمارستان انتقال يافت و به دليل شدت جراحات وي در چندين نوبت تحت عمل جراحي قرار گرفت.

در جستجوي سارقان

با شكايت ارائه شده از راننده تريلي، پرونده‌اي در اين ارتباط تشكيل و با دستور قضايي پرونده براي شناسايي و دستگيري سارقان به پايگاه نهم پليس آگاهي ارجاع شد.

با شروع تحقيقات از سوي كارآگاهان پليس آگاهي، مشخص شد مهاجمان از سارقان حرفه‌اي هستند كه پس از خروج راننده به همراه محموله، او را تعقيب كرده و در بيابان به او حمله‌ور شده و تريلي را با محموله‌اش سرقت كرده‌اند.

با جمع‌بندي اطلاعات و بازبيني محل سرقت، تحقيق و جستجو براي دستگيري سارقان فراري ادامه دارد.

سرهنگ عباسچيان، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي در ارتباط با اين خبر به «جام‌جم» گفت: پس از ارجاع پرونده به پليس آگاهي، تحقيق در اين زمينه آغاز و خودروي تريلي متعلق به مالباخته در حوالي شهرستان ورامين در حالي كشف شد كه محموله از سوي سارقان به سرقت رفته بود. رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي افزود: با جمع‌بندي اطلاعات و سرنخ‌هايي كه از مهاجمان به دست آمده، تيم ويژه پليس جستجو براي دستگيري سارقان را آغاز كرده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟