سرقت با سلاح قلابي

ماموران در پي اعلام گزارش‌هاي متعدد مبني بر اينكه در چند محله مشخص، سرقت لوازم داخل خودرو رو به افزايش است، با انجام تحقيقات گسترده اطلاعاتي و كنترل نامحسوس سارقان سابقه‌دار، سرانجام سرنخ‌هاي اوليه از هويت عضو اصلي اين باند به نام «بهرام» به دست آوردند
کد خبر: ۱۹۸۰۹۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۵ 19 October 2011
|
3198 بازدید
شرق: سارقان حرفه‌اي كه با استفاده از سلاح قلابي اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو مي‌كردند، شناسايي و دستگير شدند.

«سرهنگ اصلاني» فرمانده انتظامي كرج در تشريح اين خبر گفت: ماموران در پي اعلام گزارش‌هاي متعدد مبني بر اينكه در چند محله مشخص، سرقت لوازم داخل خودرو رو به افزايش است، با انجام تحقيقات گسترده اطلاعاتي و كنترل نامحسوس سارقان سابقه‌دار، سرانجام سرنخ‌هاي اوليه از هويت عضو اصلي اين باند به نام «بهرام» به دست آوردند و پس از شناسايي محل اختفاي اين مرد، او را در حالي كه قصد داشت از پشت‌بام متواري شود دستگير كردند.

سرهنگ اصلاني افزود: پس از دستگيري بهرام و بازجويي فني از وي مشخصات و محل اختفاي دو عضو ديگر اين باند نيز شناسايي و آنها طي دو عمليات جداگانه دستگير شدند.

فرمانده انتظامي كرج تصريح كرد: ماموران با دستگيري سارقان و بازرسي از محل اختفاي آنها موفق شدند، مقادير قابل توجهي لوازم مسروقه كه عمدتا لوازم داخل خودرو بودند و همچنين دو قبضه اسلحه قلابي را كشف و ضبط كنند. تاكنون شش نفر از مالباختگان شناسايي و متهمان تحويل مراجع قضايي شدند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟