حمله مردم عصباني به خانه دزد فراري

عباس ـ متهم 22 ساله ـ در اظهاراتش به پليس گفت: موادمخدر شيشه مصرف مي‌كنم. يك روز پيش از حادثه به خانه پدرزنم نقل مكان كرده و در حال حابجايي اثاثيه‌مان بوديم. نيمه‌شب در پي مشاجره با همسرم براي تهيه موادمخدر از خانه بيرون آمدم. سرگردان كوچه‌ها بودم تا اين كه خودرو را نزديك يك تعويض روغني در محله صادقيه تهران يافتم.
کد خبر: ۱۹۸۶۷۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹ 22 October 2011
|
14561 بازدید
|
۴
جام جم: معتاد سابقه‌دار كه با سرقت يك خودروي روشن در خيابان‌هاي تهران در حال فرار بود، با هوشياري 4 شهروند فداكار تحت تعقيب قرار گرفت و دستگير شد.

بامداد 6 مهرماه مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و از دستگيري يك سارق خودرو در شهرك وليعصر خبر داد.

دقايقي بعد با حضور ماموران در محل معلوم شد، 4 مرد كه در تعقيب يك دزد خودرو بوده‌اند، او را دستگير كرده و كتكش زده‌اند. آنها همراه متهم به كلانتري 153 شهرك وليعصر منتقل شدند.

4 شهروند تهراني در اظهاراتشان به پليس گفتند، روز حادثه به يك تعويض‌روغني در محله صادقيه تهران رفته بوديم كه متوجه شديم مردي با سرقت يك خودروي سمند در حال فرار است و صاحب خودرو به باربند آويزان شده و درخواست كمك مي‌كند.

در مرحله بعدي تحقيقات معلوم شد، آنها به محض ديدن اين حادثه به تعقيب سارق خودرو پرداختند تا اين كه او به دليل سرعت بالا، مالك خودرو را به كناري انداخته و پس از طي مسافتي مقابل خانه‌اي در شهرك وليعصر متوقف و با رها كردن خودرو وارد يك خانه شده است.

4 شهروند تهراني، سارق را دستگير كردند

در همين موقع 4 مرد تهراني كه در تعقيب سارق بودند با اورژانس تماس گرفته و مصدوم حادثه را به بيمارستان منتقل كردند و سپس به زور وارد آن خانه شده و با چوبدستي به سارق حمله و او را دستگير كرده‌اند. در پي اظهارات شاهدان حادثه، متهم بازجويي شد و ادعا كرد اشتباهي دستگير شده است. به اين ترتيب، متهم براي تحقيقات بيشتر به پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران منتقل شد.

عباس ـ متهم 22 ساله ـ در اظهاراتش به پليس گفت: موادمخدر شيشه مصرف مي‌كنم. يك روز پيش از حادثه به خانه پدرزنم نقل مكان كرده و در حال حابجايي اثاثيه‌مان بوديم. نيمه‌شب در پي مشاجره با همسرم براي تهيه موادمخدر از خانه بيرون آمدم. سرگردان كوچه‌ها بودم تا اين كه خودرو را نزديك يك تعويض روغني در محله صادقيه تهران يافتم.

متهم اضافه كرد: با ديدن خودروي سمند كه روشن بود، وسوسه شدم تا با سوار شدن به آن به خانه بازگردم. اصلا متوجه نشدم كه صاحب خودرو به باربند آن آويزان شده و در ميانه راه از آن جدا شده و در خيابان افتاده است.

وي گفت: در خانه بودم كه زنگ به صدا درآمد و به محض باز كردن آن، 4 مرد چوب به دست وارد شدند و پس از كتك زدن، مرا به خيابان آورده و تحويل پليس دادند.

متهم يك سابقه‌دار بود

ماموران در بررسي از سامانه پليس متوجه شدند عباس يك متهم سابقه‌دار است و از سال 85 تا 89 به اتهام كيف‌قاپي، درگيري، ضرب و جرح عمدي، مشاركت در سرقت مقرون به آزار و مشاركت در آدم‌ربايي به زندان رفته است.

با مشخص شدن سابقه كيفري متهم، ماموران به تحقيقات در اين زمينه ادامه دادند تا اين كه مرد ديگري با حضور در پايگاه پنجم پليس آگاهي بيان كرد چند روز پيش خودروي وانتم به سرقت رفته است و اكنون متوجه دستگيري يك سارق خودرو شده و به مركز پليس آمده‌ام. وقتي اين شاكي در مواجهه حضوري با عباس ـ متهم ـ قرار گرفت، او را به عنوان سارق خودرويش معرفي كرد.

بازپرس جعفري‌نسب، رئيس شعبه 6 دادسراي ناحيه 18 تهران دستور چاپ تصوير متهم بدون پوشش چهره در روزنامه را صادر كرد تا چنانچه شهروندان در دام متهم گرفتار شده‌اند، براي شكايت از وي به دادسراي ناحيه 18 يا پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
راستی اون چهار شهروند وظیفه شناس(به دیدقاضی،قانون شکنانی که در اجرای قانون اخلال به وجود آورده اند وبه دلیل ضرب وجرح یک شهروند،مجرم بوده وبایستی مجازات گردند) چی شدند وحالا کجا هستند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
ضعف شدید قوه قضائیه زندگی مردم را تهدید میکند. اصلا کسی که یک بار مرتکب جرمی شده و بار دوم باز به همان جرم دستگیر میشود را باید همانجا اعدام کرد.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟