دستگيري سارق بعد از كار انداختن دزدگير

ماموران با توجه به آگاهي از ترفند سارق كه به اتومبيل‌هاي پارك شده در كوچه‌هاي خلوت و البته به طور شبانه دست به سرقت مي‌زد به مناطقي كه احتمال دستبرد زدن سارق مي‌رفت اعزام شده و به كمين دزد نشستند.
کد خبر: ۱۹۹۵۳۸
|
۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۳ 25 October 2011
|
8299 بازدید
تهران امروز: ماموران كلانتري 13 جهانشهر كرج دو شبانه‌روز به كمين نشستند تا دزد لوازم خودرويي كه داد اهالي جهانشهر را درآورده بود دستگير كنند.

از چندي پيش عده‌اي از ساكنين جهان شهر با 110 تماس گرفته و از سرقت لوازم داخل خودرو خود خبر داده بودند.يكي از آنها به ماموران گفته بود: براي مهماني به خانه يكي از بستگانم رفته بودم و ماشينم را طبق معمول مقابل منزل وي پارك كردم. چند ساعت بعد وقتي از صرف شام فارغ شده و از ميزبان خداحافظي كردم با كمال تعجب ديدم شيشه خودرو شكسته و ضبط، بلندگوي ضبط و مدارك شناسايي‌ام به سرقت رفته است.

با دستورقضايي براي تعقيب دزد اين اتومبيل و چند خودرو ديگري كه در همين محدوده مورد دستبرد قرار گرفته بودند، رئيس كلانتري 12 جهانشهر عده‌اي از ماموران خود را براي دستگيري متهم بسيج كرد.

ماموران با توجه به آگاهي از ترفند سارق كه به اتومبيل‌هاي پارك شده در كوچه‌هاي خلوت و البته به طور شبانه دست به سرقت مي‌زد به مناطقي كه احتمال دستبرد زدن سارق مي‌رفت اعزام شده و به كمين دزد نشستند.

سرانجام انتظار به سر آمد و يكي از ماموران كه د رنقطه‌اي كور به كمين نشسته بود مردي را مشاهده كرد كه پس از برانداز كردن اطراف وارد يك كوچه خلوت شده و به سراغ يك اتومبيل پرايد رفت كه پشت يك درخت بزرگ پارك شده بود.مامور مربوطه بلافاصله موضوع را به همكاران خود گزارش داد و مرد مشكوك هنگامي كه دزد گير اتومبيل را از كار انداخته و سرگرم سرقت وسايل داخل آن بود خود را در محاصره دو مامور سبزپوش پليس ديد.

دزد دستگير شده به كلانتري انتقال پيدا كرده و به 8‌سرقت لوازم خودرو اقرار كرد. ماموران هم با حكم قضايي به منزل متهم رفته و مقداري از وسايل سرقتي از جمله سه ضبط، 3 باند ضبط و مداركي از جمله كارت ملي و گواهينامه پيدا شد.ماموران با شناسايي 6 تن از مالباخته‌ها اموال پيدا شده را به آنها مسترد كردند و با توجه به اعتراف متهم به 8 سرقت تلاش براي پيدا كردن دو مالباخته ديگر ادامه دارد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟