ربودن 2 زن با یک مینی‌بوس

شکات در پليس آگاهي اذعان داشتند: در حال رفتن به خانه سوار يک خودروی ميني‌بوس شده که در ميانه راه با انحراف مسير خودرو، سرنشين خودرو با تهديد سلاح سرد قصد سرقت طلاجات و اموال را داشتند که با مقاومت اين افراد مواجه مي‌شوند
کد خبر: ۱۹۹۸۸۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۸ 26 October 2011
|
9202 بازدید
وطن امروز: ماموران پليس آگاهي شرق استان تهران آدم‌ربايان زورگير را در محل اختفاي خود پیش از هرگونه اقدامي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شرق استان تهران با اعلام اين خبر بيان داشت: در پي تماس تلفني يك مرد با 110 ورامين مبني بر آدم‌ربایي و زورگيري با يك خودروي ميني‌بوس، اکيپي از ماموران ورزيده پليس آگاهي شرق استان تهران دستگيري آدم‌ربايان را در دستور کار خود قرار مي‌دهند.

سرهنگ فتحي با اشاره به جزئيات اين خبر گفت: ماموران در بازجويي از 2 زن جوان ربوده شده به سرنخ‌هايي مبني بر چند شماره از پلاک و رنگ خودروی افراد آدم‌ربا دست پيدا مي‌کنند.

شکات در پليس آگاهي اذعان داشتند: در حال رفتن به خانه سوار يک خودروی ميني‌بوس شده که در ميانه راه با انحراف مسير خودرو، سرنشين خودرو با تهديد سلاح سرد قصد سرقت طلاجات و اموال را داشتند که با مقاومت اين افراد مواجه مي‌شوند.

با توجه به اظهارات 2 زن مشخص مي‌شود، در ادامه اين حادثه متهمان پس از آنکه با مقاومت آنان روبه‌رو مي‌شوند هر2 زن جوان را به بيرون ماشين پرت کرده و از محل متواري مي‌شوند. وي افزود: ماموران با دريافت اين اطلاعات و مشخصات متهمان با استفاده از اطلاعات به‌دست آمده و تحقيقات محلي موفق شدند‌، مخفيگاه راننده خودرو را شناسايي و در يک اقدام غافلگيرانه آدم‌ربایان را به همراه مینی‌بوس شناسايي کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟