دستگيري 2 شرور خطرناك با شليك گلوله

مشاهده اين وضعيت، ماموران وارد عمل شدند كه در اين هنگام تعدادي از شرورهاي درگير پا به فرار گذاشتند، اما 2 نفر از آنها با وجود حضور ماموران همچنان به درگيري ادامه دادند كه با مداخله ماموران، يكي از آنها با شمشير به سمت ماموران حمله كرد.
کد خبر: ۲۰۰۶۴۱
|
۰۸ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۴ 30 October 2011
|
4709 بازدید
جام جم: فرمانده انتظامي مشهد از دستگيري 2 شرور خطرناك و سابقه‌دار در يك درگيري و نزاع دسته‌جمعي در اين شهر خبر داد.

سرهنگ احد كريمي با اعلام اين خبر گفت: ساعت 11:30 روز گذشته ماموران گشت كلانتري شهيد رجايي هنگام گشتزني مشاهده كردند، تعدادي از اراذل و اوباش با شمشير و قمه و چوب به جان هم افتاده‌اند.

كريمي افزود: با مشاهده اين وضعيت، ماموران وارد عمل شدند كه در اين هنگام تعدادي از شرورهاي درگير پا به فرار گذاشتند، اما 2 نفر از آنها با وجود حضور ماموران همچنان به درگيري ادامه دادند كه با مداخله ماموران، يكي از آنها با شمشير به سمت ماموران حمله كرد.

وي تصريح كرد: با حمله فرد شرور، يكي از ماموران با استفاده از قانون به‌كارگيري سلاح 3 گلوله هوايي شليك كرد و هر دو شرور دستگير شدند.

دستگيري فروشندگان شيشه

سرهنگ كريمي همچنين به دستگيري 3 فروشنده مواد مخدر اشاره و تصريح كرد: ماموران تيم عمليات ويژه پليس مشهد با كسب خبري مبني بر تهيه و توزيع مواد مخدر توسط فردي در بلوار ميرزاكوچك‌خان، با هماهنگي مقام قضايي وارد منزل وي شدند و او را كه اقدام به فرار كرده بود، با شليك تير هوايي دستگير و مقاديري مواد مخدر از نوع شيشه نيز در محل كشف كردند.

فرمانده انتظامي مشهد خاطرنشان كرد: ماموران گشت يگان امداد نيز حين گشتزني در شهرك حجت به يك دستگاه خودروي پرايد با 2 سرنشين مظنون شدند و با تعقيب و گريز خودرو را متوقف كردند كه در اين عمليات راننده خودرو با قمه به ماموران حمله كرد كه با شليك 3 تير هوايي توسط پليس،‌راننده 37 ساله و فردي 19 ساله دستگير شدند و در بازرسي از آنان مقداري مواد مخدر (شيشه)‌ كشف و ضبط شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟