مرگ مشکوک ۲ جوان در آپارتمان

در حالی که بنا به گفته پزشک قانوني حدود ۲۴ ساعت از مرگ جوان ۲۹ ساله مي گذشت اما معاينه جسد جوان ۲۲ ساله ديگر مشخص کرد که او بين ۸ تا ۱۲ ساعت قبل و در حالي که لباس بيرون به تن داشت جان خود را از دست داده است اما نکته مشکوک ديگر اين ماجرا آن بود که طوطي داخل قفس زنده بود!
کد خبر: ۲۰۱۳۵۵
|
۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲ 02 November 2011
|
7155 بازدید
خراسان: ۲ جوان ۲۹ و ۲۲ ساله به طرز مشکوکي در يک واحد آپارتماني در نزديکي تقاطع غيرهمسطح خيام مشهد جان باختند.

ساعت ۲ بعدازظهر روز گذشته مادري که چند روز بود از فرزندش خبري نداشت با منزل وي تماس گرفت اما هيچکس به تلفن پاسخ نداد. مادر که نگران فرزند ۲۹ ساله اش شده بود به منزل او که يک واحد آپارتماني در خيابان زمرد بود رفت اما باز هم کسي در منزل را باز نکرد. او که هر لحظه بر شدت نگراني اش افزوده مي شد از همسايه روبه رويي خواست تا در آپارتمان را باز کند.

مرد همسايه نيز با استفاده از انبردست و پيچ گوشتي قفل در را باز کرد اما آن ها ناگهان با صحنه تاسف باري روبه رو شدند. پيکر بي جان جوان ۲۹ ساله که از حدود ۲ ماه قبل و در پي اختلاف خانوادگي با همسرش به تنهايي در اين واحد اجاره اي زندگي مي کرد در حالي داخل پذيرايي افتاده بود که لحاف قرمزرنگي نيز رويش قرار داشت.

کمي آن طرف تر نيز جوان ۲۲ ساله ديگري که از دوستان قديمي جوان ۲۹ ساله بود جان خود را از دست داده بود و پيکر او در کنار در قرار داشت.همسايگان با ديدن اين صحنه، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و دقايقي بعد ماموران اورژانس ۱۱۵ مشهد به محل اعلام شده عزيمت کردند اما آن ها با تاييد مرگ ۲ جوان، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اعلام کردند و بدين ترتيب ماموران کلانتري شفا به واحد آپارتماني مذکور رفتند.

به دليل انتشار بوي شديد گاز داخل اتاق ها و براي جلوگيري از وقوع حادثه تلخ ديگر، شير اصلي گاز بسته شد و ماموران با حفظ صحنه، مراتب را به قاضي اسماعيل شاکر (قاضي ويژه قتل عمد) اطلاع دادند.

با حضور مقام قضايي، پزشک قانوني و ماموران بررسي صحنه جرم در محل کشف اجساد، تحقيقات قضايي در اين باره آغاز شد. بررسي هاي بازپرس شعبه ۸۰۹ مجتمع قضايي شهيد قدوسي مشهد بيانگر آن بود که جوان ۲۹ ساله از مدتي قبل با همسرش دچار اختلافات خانوادگي شده و همسر وي نيز از ۲ ماه قبل به منزل پدرش رفته بود.

دست نوشته اي نيز روي ميزي قرار داشت که محتواي آن حکايت از «خودکشي» داشت. بخاري گازي نيز که دودکش آن در محل خروجي دود نبود با شعله زيادي روشن بود و اين احتمال قوت گرفت که جوان مذکور اقدام به خودکشي کرده است.

در حالي که بنا به گفته پزشک قانوني حدود ۲۴ ساعت از مرگ جوان ۲۹ ساله مي گذشت اما معاينه جسد جوان ۲۲ ساله ديگر مشخص کرد که او بين ۸ تا ۱۲ ساعت قبل و در حالي که لباس بيرون به تن داشت جان خود را از دست داده است اما نکته مشکوک ديگر اين ماجرا آن بود که طوطي داخل قفس زنده بود!

پدر جوان ۲۲ ساله در حالي که اشک مي ريخت به مقام قضايي گفت: حدود ۲۰ روز قبل نيز فرزندش پيامکي با مضمون «مرا حلال کنيد» براي يکي از دوستانش فرستاده بود که ما هراسان و نگران به در منزلش آمديم اما او زنده بود و گفت: با دوستش شوخي کرده است.

به دستور قاضي شاکر، اجساد قربانيان اين حادثه براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني حمل و تحقيقات بيشتر درباره چگونگي وقوع اين حادثه از سوي ماموران انتظامي آغاز شد.

همچنين مقام قضايي دستورات ويژه اي را براي مطابقت دست خط متوفي با نوشته کشف شده صادر کرد اما اين که دوست متوفي چگونه وارد منزل شده است از زواياي پنهان اين پرونده است که با بررسي هاي بيشتر روشن خواهد شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟