اشرار زورگير در نارمک بازداشت شدند

کد خبر: ۲۵۹۰۸۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۳ 19 July 2012
|
3767 بازدید
سرهنگ عزتي، سر کلانتر چهارم پليس پيشگيري ظهر ديروز از بازداشت دو شرور به اتهام زورگيري و شرارت در نارمک خبر داد.

به گزارش مردم سالاري سرهنگ عزت‌الله عزتي، سرکلانتر چهارم پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، ظهر ديروز ضمن اشاره به عمليات انجام شده از سوي ماموران کلانتري 127 نارمک براي دستگيري دو تن از اراذل و اوباش زورگير اين محدوده به تشريح جزييات اين اقدام ماموران پرداخت.

اين مقام انتظامي در شرح ماجراي فوق گفت:» با توجه به وقوع زورگيري‌هاي انجام شده در محدوده کلانتري 127 نارمک تحقيقات و گشتزني ماموران در مناطقي که زورگيري به وقوع پيوسته بود آغاز و در ادامه مشخصاتي که شاکيان از سارقين اعلام کرده بودند، براي ماموران تجسس و گشت‌هاي انتظامي ارسال شد تا در صورت مشاهده و شناسايي آنها اقدام کنند.

وي افزود:» اين اقدامات ادامه داشت تا اينکه غروب روز سه شنبه تيمي از ماموران گشت انتظامي اين کلانتري هنگام گشتزني در محدوده خيابان کرمان به دو نفر مشکوک شده و براي بررسي وضعيت آنها هر دو نفر را تحت بازرسي و بازجويي قرار دادند.

سرهنگ عزتي تصريح کرد:» اين دو مظنون که «نويد» و «پدرام» نام داشتند در تحقيقات انجام شده سخنان ضد و نقيض عنوان کردند که اين امر ظن ماموران را به يقين بدل کرده و با توجه به مشابهت چهره هر دو متهم به تصاوير ارسالي مقرر شد هر دو نفر براي تحقيقات بيشتر به کلانتري منتقل شوند.

سرکلانتر چهارم عنوان داشت:» هنگام انتقال هر دو متهم به کلانتري فردي سراسيمه به ماموارن مراجعه کرده و عنوان داشت که ساعتي پيش اين دو مرد با تهديد چاقو از وي سرقت کرده اند، که اين امر مزيد بر علت شده و ماموران براي روشن شدن موضوع او را نيز به کلانتري دعوت کردند.

وي با اشاره به اين موضوع که در بررسي سوابق هر دو متهم در کلانتري مشخص شد که هر دو از سارقان سابقه دار هستند، گفت:» اين دو متهم در کلانتري تحت بازجويي قرار گرفته و در اعترافات خود به چندين فقره کيف قاپي و زورگيري اقرار کردند و همچنين در گفته‌هاي خود به زورگيري از مالباخته اي که به ماموران مراجعه کرده بود، نيز اعتراف کردند.

سرهنگ عزتي در پايان گفت:» با توجه به اظهارات شاکي و تائيد چند نفر از اهالي محل نسبت به چندين مورد زورگيري مشابه، نامبردگان به همراه شاکي به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟