بازدید 4824

آل اسحاق: اقتصاد به نخ تسبیح نظام ایران تبدیل شده است

ط
کد خبر: ۳۳۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۹ 16 August 2013

رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و فعالان اقتصادی بخش خصوصی از برنامه‌های اقتصادی دولت یازدهم حمایت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، یحیی آل اسحاق در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز تهران گفت: برنامه‌های اقتصادی دولت یازدهم مقبولیت پیدا کرده و دارای جنبه‌های مثبت زیادی هم است. البته باید سعی کنیم از افزایش انتظارات غیرواقعی در جامعه جلوگیری کنیم.

وی افزود: امیدواریم در دولت جدید نگاه در حوزه اقتصادی نگاه به افزایش تولید، افزایش کیفیت و افزایش بهره‌وری تولید باشد و رویکرد اصلی نیز صادرات محور باشد.

او با تاکید بر ضرورت بازنگری در نظام آموزشی کشور بر مبنای دیدگاه‌های اقتصادی عنوان کرد: باید با ارائه آموزش‌های مختلف ضایعات را در حوزه‌های تولید و مصرف به حداقل برسانیم که در این زمینه فرهنگ سازی از دوران ابتدایی تا دانشگاه ضرورت دارد.

آل اسحاق با اشاره به اینکه اقتصاد به نخ تسبیح نظام ایران تبدیل شده است، اضافه کرد: ما به عنوان اتاق بازرگانی تهران و همچنین اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور و فعالان بخش خصوصی از برنامه‌های اقتصادی دولت یازدهم حمایت می‌کنیم. البته فعالان اقتصادی نباید به یکباره همه انتظارات خود را وارد صحنه کنند چرا که امکان اجرای همه توقعات در کوتاه‌مدت وجود ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی تهران همچنین با ابراز خوشنودی نسبت به کسب رای اعتماد مجلس از سوی اغلب وزرای پیشنهادی دولت یازدهم اظهار کرد: اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور آمادگی دارند تا با همکاری دولت یازدهم مشکلات اقتصادی به وجود آمده برای کشور را حل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار