قول وزیر بهداشت به مجلس

کد خبر: ۳۸۵۹۲۵
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۳ 11 March 2014
|
5219 بازدید
سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس گفت: وزیر بهداشت تعهد کرد که دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اگر در سال ۹۳ با هرگونه کسری اعتبار مواجه شوند با شدت با آنها برخورد شود.

محمدحسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون، گفت: جلسه امروز اعضای کمیسیون بهداشت در وزارت بهداشت با حضور سید‌حسن قاضی‌زاده هاشمی وزر بهداشت و معاونان وی برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رویکرد مجلس و دولت برای نخستین بار تخصیص اعتبار ویژه برای حوزه وزارت بهداشت و خصوصاً یک درصد ارزش افزوده است، در جلسه امروز نحوه توزیع و نظارت بر بودجه وزارت بهداشت در سال 93 نیز موضوع مهمی بود که مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس افزود: موضوع دیگر همکاری و همراهی کمیسیون بهداشت مجلس با وزارت بهداشت بود و موضوع سوم مطرح در جلسه امروز تعهد وزیر بهداشت نسبت به اجرای دقیق منابع ملی بود.

قربانی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت تعهد کرد که دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور اگر در سال 93 با هرگونه کسری اعتبار مواجه شوند با شدت با آنها برخورد خواهد شد. کما اینکه در دولت گذشته دانشگاه‌ها به دلایلی در اعتبارات و ردیف‌ها جابه‌جایی انجام می‌دادند و وزارتخانه قول داده کمبود اعتبارات دانشگاه‌ها و بدهکاری آنها را تا حدودی ترمیم کند.

وی خاطرنشان کرد: نحوه اجرای پزشک خانواده و طرح بیمه سلامت ایرانیان رئوس مباحث امروز بود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟