برگزيدگان جشنواره موسيقي فجر معرفي شدند

کد خبر: ۴۰۵۵
|
۰۹ دی ۱۳۸۶ - ۱۴:۱۵ 30 December 2007
|
4930 بازدید

برگزيدگان بخش رقابتي بيست و سومين جشنواره موسيقي فجر ديشب در تالار وحدت معرفي شدند.

به گزارش مهر، در مراسم اختتاميه بيست و سومين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر که ديشب با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاون هنري، مديرکل دفتر موسيقي، دبير جشنواره و برخي از هنرمندان از جمله مصطفي کمال پورتراب، حسين دهلوي، شهرام ناظري، عزت‌الله انتظامي، مجيد انتظامي و... برگزار شد، هيأت داوران اين جشنواره در بخش رقابتي نام برگزيدگان را اعلام کردند.

در بخش موسيقي سنتي تلفيقي جايزه سوم جشنواره شامل تنديس زرين، لوح تقدير و مبلغ پنجاه ميليون ريال هديه نقدي به گروه جوان از تهران به سرپرستي محمد‌علي کياني‌نژاد، جايزه دوم اين بخش شامل تنديس زرين، لوح تقدير و مبلغ صد ميليون ريال به گروه روژان از سنندج به سرپرستي راشد بابا شهابي و جايزه اول اين بخش شامل تنديس زرين، لوح تقدير و مبلغ 150 ميليون ريال به ارکستر مجلسي فرهنگسراي بهمن از تهران به سرپرستي رسول قياني تعلق گرفت.

در بخش کلاسيک جايزه سوم اين بخش شامل تنديس زرين، لوح تقدير و مبلغ پنجاه ميليون ريال به گروه کر آريا از مشهد به سرپرستي هنگامه عظيمي، جايزه دوم اين بخش شامل تنديس زرين، لوح تقدير و مبلغ صد ميليون ريال به گروه کر پاسارگاد از شيراز به سرپرستي اميرعباس حسيني و جايزه اول اين بخش شامل تنديس زرين، لوح تقدير و مبلغ 150 ميليون ريال به گروه تريو تيانو از تهران به سرپرستي تيگران مسروبيان اهدا شد.

در بخش رقابتي موسيقي پاپ جايزه سوم شامل تنديس زرين، لوح تقدير و مبلغ پنجاه ميليون ريال به گروه ارکيده از تهران به سرپرستي ارکيده حاجي وندي و جايزه دوم خود را شامل تنديس زرين، لوح تقدير و مبلغ صد ميليون ريال را به گروه آکسان از تهران به سرپرستي بهرنگ بهادر زاده تقديم کردند.

هيأت داوران در بخش موسيقي پاپ، گروهي را شايسته عنوان نخست ندانستند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟