بازدید 2372

حضور 80 کشور در رقابت های کشتی قهرمانی جهان

کد خبر: ۴۳۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 02 September 2014
پیکارهای کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی سال 2014 بزرگسالان جهان با حضور بیش از 700 کشتی گیر از 80 کشور دنیا در ازبکستان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا از فدراسیون کشتی، این رقابت ها 17 تا 23 شهریور ماه در سه رشته کشتی آزاد، فرنگی و زنان در تاشکند برگزار می شود.

آخروجان روزیف عضو ازبکستانی فیلا در این زمینه گفت: ما افتخار می کنیم که میزبان رقابت های قهرمانی جهان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری ما با فدراسیون بین المللی کشتی بسیار عالی بود و شرایط را از همه نظر آماده کرده ایم و می خواهیم نشان دهیم مردم ازبکستان بسیار مهمان نواز هستند.

نناد لالوویچ رییس فدراسیون بین المللی کشتی (فیلا ) نیز گفت: دوست دارم که برگزاری رقابت های قهرمانی جهان در تاشکند یک موفقیت بزرگ باشد.



*نام و لوگوی فیلا تغییر می کند

پس از تصویب کنگره فدراسیون بین المللی کشتی در 16 شهریور ماه نام و لگوی این فدراسیون تغییر می کند.

نناد لالوویچ رییس فیلا در راستای برنامه های خود برای حفظ همیشگی این رشته در بازیهای المپیک به دنبال تغییر نام و لگوی این فدراسیون است.

فدراسیون بین المللی کشتی در ادامه برنامه های تجاری سازی خود قصد دارد پس از تایید کنگره با نام اتحادیه جهانی کشتی UWW به جای فیلا فعالیت کند. این فدراسیون در چند ماه گذشته با یک آژانس تبلیغاتی برای توسعه نام و هویت بصری قراردادی امضا کرده و این تغییرات در این زمینه صورت گرفته است.

لالوویچ در این زمینه گفت: ما برگزاری انتخابات رییس و بعضی از اعضای هیات رییسه را پیش رو داریم و تغییر نام و لگو نیز با تایید اعضا صورت می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تغییراتی مانند طراحی تشک، سالن و دیگر موضوعات را در برنامه داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار