بازدید 1467

حضور سیاسیون بی تخصص در صنعت خودرو آفت است

کد خبر: ۴۹۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 05 May 2015
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید بر ضرورت استفاده از نیروی متخصص و فنی در بدنه خودروسازی های ملی جهت ارتقای کیفیت، گفت: حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی ها بدون داشتن تخصص کافی آفت صنعت به شمار می رود.

داریوش اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت بهبود کیفیت خودروی تولید ملی،گفت: حرکت بر مدار ارتقای کیفیت و استاندارد درحال حاضر حلقه مفقوده خودروسازی های کشور است.

نماینده مردم  خرامه، سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جلسات متعددی با مجموعه خودروسازی ها جهت ارتقای کیفیت تولیدات آن ها برگزار شده است، افزود: خودروسازها باید به سمت تولیدات مبتنی بر مهندسی حرکت کنند تا این موضوع در تولیدات آنان و همچنین رضایت‌مندی مردم از مصرف محصولات مشخص شود.

 

ارتقای کمیت تنها تغییر و تحول در تولیدات ملی خودرو

وی ادامه داد: حرکت به سمت و سوی تولید با کیفیت شعاری است که بارها از سوی خودروسازی ها داده شده، اما تاکنون درهیچ یک از تولیدات در معنای واقعی آن دیده نشده است.

اسماعیلی با انتقاد از محدود شدن خودروسازی های داخلی به امر کمیت، گفت: ارتقای کمیت خودرو تنها تغییر و تحولی است که درحال حاضر در تولیدات ملی خودرو شاهد هستیم.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر حضور افراد فنی و متخصص در بدنه خودروسازی ها، گفت: برخی شنیده ها حاکی از حضور سیاسیون در بدنه برخی خودروسازی ها دارد که این آفتی برای تولید ملی است.

حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی ها به شرط آشنایی با تمامی موارد فنی

اسماعیلی با بیان اینکه هر فردی باید در جایگاه خود اقدام به فعالیت کند، افزود: استفاده از افراد فنی و متخصص در بدنه خودروسازی ها به طورحتم بازدهی تولید با کیفیت را افزایش داده و به رضایت مندی مردم نیز منجر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی ها به شرط آشنایی با تمامی موارد فنی و تخصصی ایرادی ندارد، تصریح کرد: درصورتی که شاهد حضور سیاسیون در بدنه خودروسازی ها بدون داشتن دانش فنی باشیم، باید به عملکرد صحیح این صنایع شک کنیم.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت بهبود وضعیت تولید خودروی ملی در کشور،گفت: ما خواهان بهبود تولیدات بوده و دراین باره با برگزاری جلسات مستمر با مسئولان وضعیت را بررسی خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل