رفتن به محتوای اصلی
آخرین خبراظهارات صریح آیزنکوت علیه نتانیاهو
7بازدید

تعرفه‌های جدید تلفن ثابت اعلام شد

پیشنهاد مخابرات برای تغییر تعرفه‌های تلفن‌ثابت در کمیته تخصصی رگولاتوری بررسی و نهایی شده است. نرخ مکالمه داخل استانی از ۳۰ به ۷۰ ریال و نرخ مکالمه خارج استانی 20 درصد افزایش یافته است.

پیشنهاد مخابرات برای تغییر تعرفه‌های تلفن‌ثابت در کمیته تخصصی رگولاتوری بررسی و نهایی شده است. نرخ مکالمه داخل استانی از ۳۰ به ۷۰ ریال و نرخ مکالمه خارج استانی 20 درصد افزایش یافته است.

به گزارش فارس، طبق اعلام مسئولان، امسال تعرفه‌های تلفن‌همراه ثابت می‌ماند؛ اما تغییر تعرفه‌های تلفن ثابت در دستور کار است.

در آخرین اخبار منتشر شده مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به فارس گفته بود: مخابرات در قالب 5 سناریو درخواست افزایش مجموعه خدمات تلفن‌ ثابت شامل تماس داخل استانی،‌ تماس خارج استانی، هزینه آبونمان و هزینه اولیه اتصال را به کمیسیون تنظیم مقررات ارائه داده است.

معاون رگولاتوری نیز به فارس گفته بود: با توجه به تعرفه بسیار پایین مکالمات ثابت داخل استانی، احتمال تغییر تعرفه داخل استانی و آبونمان وجود دارد، اما مخابراتی‌ها و مسئولان دولتی اعلام جزئیات درباره تعرفه‌های جدید را به زمان پس از تصویب تعرفه‌ها موکول می‌کردند.

براساس پیگیری خبرنگار فارس، مشخص شد که تعرفه‌های جدید تلفن ثابت در کمیته تخصصی مربوطه در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی نهایی شده که پیش از ارسال به کمیسیون تنظیم مقررات برای تصویب نهایی، موضوع اختلاف میان مخابرات و وزارت ارتباطات مطرح شد.

وزیر ارتباطات اعلام کرد: به دلیل تعلل مخابرات در ارائه برنامه توسعه، افزایش تعرفه تلفن ثابت از دستور کار خارج شد.

براساس تعرفه نهایی تصویب شده در کمیته تخصصی رگولاتوری، تعرفه‌های جدید به شرح زیر است:

نوع مکالمه تعرفه قدیم (ریال) تعرفه جدید(ریال)
 
مکالمه داخل استانی 30 70
مکالمه خارج استانی 330 400
آبونمان از 1000 (روستا) تا 3600 (شهرهای بزرگ) از 20000 (روستا) تا 50000 (شهرهای بزرگ)

قیمت هر دقیقه تماس داخل استانی از 30 ریال به 70 ریال تغییر خواهد کرد. پیشنهاد مخابرات برای این تعرفه دقیقه‌ای 100 ریال بوده که در رگولاتوری تعدیل شده است.

همچنین قیمت هر دقیقه تماس بین‌استانی از 330 ریال به 400 ریال افزایش خواهد یافت. پیشنهاد مخابرات برای این تعرفه دقیقه‌ای 500 ریال بوده که در رگولاتوری تعدیل شده است.

حداقل مبلغ آبونمان (برای خطوط بی‌کارکرد طی دوره) نیز برای شهرهای بزرگ 50 هزار ریال و در شهرهای کوچک 20 هزار ریال خواهد بود.

Googleافزودن تابناک به منابع ترجیحی گوگل

تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

اشتراک گذاری

گزارش خطای خبر

اگر اشتباهی در این خبر دیدید، به تحریریه اطلاع دهید.

نظرات بینندگان

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است.

دیدگاه خود را بنویسید

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تابناک در صفحهٔ اصلی گوشی

با افزودن تابناک به صفحهٔ اصلی، همین نسخهٔ سایت را با یک لمس باز کنید.

  1. در مرورگر، دکمهٔ اشتراک‌گذاری را بزنید. این دکمه ممکن است داخل منوی مرورگر باشد.
  2. گزینهٔ افزودن به صفحهٔ اصلی (Add to Home Screen) را انتخاب کنید.
  3. اگر گزینهٔ Open as Web App نمایش داده شد، آن را روشن نگه دارید و افزودن (Add) را بزنید.

اگر این گزینه را نمی‌بینید، صفحه را در مرورگر Safari باز کنید.