روسيااليوم: شماري از نيروهاي انصارالله از عدن خارج شدند

منابع یمنی اعلام کردند، جنبش انصارالله شماری از نیروهای خود را با همراهی نیروهایی از ارتش از عدن خارج و به صعده و صنعا اعزام کرد.
کد خبر: ۵۱۲۷۸۱
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 28 June 2015
|
3845 بازدید
شبکه تلویزیونی روسیاالیوم گزارش داد: شماری از نیروهای انصارالله از شهر عدن خارج شدند.

بشیر عقلان خبرنگار این شبکه تلویزیونی در صنعا درباره تحولات میدانی یمن گفت: ائتلاف عربی در چندین حمله هوایی مواضع جنبش انصارالله و نیروهای علی عبدالله صالح را در استان های اب، حجه و المحویت در شمال یمن هدف قرار داد. از سوی درگیر در درگیری های مرزی در استان جازان، یک نظامی عربستان کشته و نظامی دیگر زخمی شد.

منابع یمنی اعلام کردند، جنبش انصارالله شماری از نیروهای خود را با همراهی نیروهایی از ارتش از عدن خارج و به صعده و صنعا اعزام کرد.

درگیری هایی نیز در مناطق معلی و خورمسکر عدن رخ داد. گفته شده است همچنان شماری از نیروهای ویژه ارتش یمن در مواضع خود در پایگاه هوایی العند عدن حضور دارند. همچنین درگیری هایی میان کمیته های مردمی با انصارالله در شهر تعز رخ داد.

درگیری هایی که در این شهر رخ داده شدیدتر از گذشته بوده و این درگیری ها در منطقه الروضه و الجمهوری متمرکز بوده و این درگیری ها تلفاتی به همراه داشته است.

منطقه سماح در استان ضالع یمن نیز پس از آرامش دو روزه شاهد درگیری هایی بوده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟