بازدید 2376

لزوم همزبانی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای

کد خبر: ۵۱۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 06 July 2015
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده تا کنون به خوبی در مقابل زیاده خواهی طرف مقابل ایستادگی کرده است گفت: همدلی و همزبانی در زمینه حمایت از تیم ضروری است.

محمد اسماعیلی در گفتگو با خانه ملت، با اشاره به اینکه تیم مذاکره کننده تا کنون براساس چارچوب های تعیین شده و رعایت خطوط قرمز پیش رفته است افزود: این تیم به خوبی در مقابل زیاده خواهی طرف مقابل ایستادگی کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس ادامه داد: رهبری بارها و اخیرا نیز در دیدار با مسوولان نظام تیم مذاکره کننده را مورد حمایت قرار دادند و دیگران نیز باید همین روش را در پیش بگیرند و از ایشان تبعیت کنند.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس در عین حال تصریح کرد:‌ البته حمایت از تیم به معنای عدم انتقاد نیست و انتقاد سازنده در هر موضوعی اشکالی ندارد اما نباید جنبه تخریبی داشته و تیم مذاکره کننده را تضعیف کند.

اسماعیلی تمام مردم و گروهها را به حمایت از تیم مذاکره کننده توصیه کرد و افزود: این تیم زحمات خود را کشیده و کارش را انجام داده است و نتیجه آن چندان مهم نیست،بلکه آنچه اهمیت دارد این است که همه با هم مسیری را در زمینه مذاکرات و رسیدن به یک هدف طی کرده ایم و اگر نتیجه ای هم به دست نیامد اشکالی ندارد.

وی با اشاره به اینکه موضوع مذاکرات هسته ای ملی است و همه باید همدل و همزبان بوده و برای رسیدن به نتیجه با قدرت پیش روند گفت: از این جهت هماهنگی و نظر واحد در این ارتباط اهمیت بسیاری دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس معتقد است در شرایطی که نبرد دیپلماتیک میان ایران و 1+ 5 در جریان است منطق به لزوم حمایت از تیم مذاکره کننده و مذاکرات که در چارچوب منافع ملی است حکم می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # انتخابات ریاست جمهوری # محرم