آخرین وضعیت پروژه نورد پیوسته سبا

مدير عامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعي از معاونين و مديران شرکت با حضور در ناحيه فولاد سازي و نورد پيوسته سبا از نزديک از روند اجرا و پيشرفت پروژه توسعه اين ناحيه بازديد کرد.
کد خبر: ۵۴۳۰۰۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 28 October 2015
|
6501 بازدید
دکتر سبحانی مدير عامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعي از معاونين و مديران شرکت با حضور در ناحيه فولاد سازي و نورد پيوسته سبا از نزديک از روند اجرا و پيشرفت پروژه توسعه اين ناحيه بازديد کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، بهمن خليلي مدير اجراي پروژه هاي ناحيه فولاد سازي و نورد پيوسته سبا با اعلام اين خبر گفت: در اين بازديد، کارگاه‌هاي توزيع آب، SVC ، واحد انتقال مواد و سيلوهاي مربوطه، واحدFTP،کوره هاي قوس وپاتيلي،ريخته گري اسلب نازک،کوره تونلي نورد گرم و کارگاه‌هاي جنبي مربوطه توسعه سبا از سوي دکتر سبحاني و همراهان مورد بازديد قرارگرفت.

وی در همين رابطه افزود: پس از اين بازديد جلسه اي جهت رسيدگي به مشکلات پروژه برگزار شد که طي آن ارائه گزارش پيشرفت پروژه ، مشکلات موجود توسط مسئولين مربوطه و پيمانکار مجري توضيح داده شد و برنامه هاي راه اندازي خطوط مختلف مورد بحث و بررسي قرار گرفت و در پايان مدير عامل ضمن ارائه رهنمودهاي لازم در خصوص تسهيل در پيشرفت پروژه  از همه عوامل اجرايي، رسيدگي به مشکلات و سرعت دادن به انجام فعاليتها را تا اتمام پروژه خواستار شد.

بهمن خليلي در خصوص پروژه توسعه زير سقف ناحيه فولاد سازي و نورد پيوسته اظهارداشت: اين طرح با هدف افزايش ظرفيت توليد ناحيه فولادسازي و نورد پيوسته  از 700  هزار تن به يک  ميليون و600 هزارتن در سال در حال اجراست. در اين طرح يک کوره قوس 150 تني با سيستم انتقال مواد مربوطه، يک کوره پاتيلي، يک ماشين ريخته گري اسلب نازک و کوره تونلي مربوطه، قفسه هفتم ،کويلر دوم، ماشين سنگزني غلتک سوم و نوسازي خط موجود به همراه تعويض اتوماسيون کل خط موجود  در دست اجراست.

مدير اجراي پروژه‌هاي ناحيه سبا تصریح کرد: در اين پروژه حدود 25000 تن تجهيزات و اسکلت فلزي نصب مي گردد که 74 درصد آن ساخت داخل و 26 درصد ساخت خارج است و عمليات نصب تجهيزات در همه واحدهاي توسعه در حال انجام و پيشرفت فيزيکي کلي پروژه تاکنون  78 درصد است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟